fredag den 16. november 2012

almindelig uge der gik

Toon Link, taget af Smølf i Østrig

Det er virkelig hyggeligt at sidde og redigere billeder ~ I louv it long time!
Jeg er også begyndt at uploade de billeder jeg tager af andre cosplayere til min deviantart, hvor jeg ellers før bestræbte mig på kun at uploade mine egne cosplays:
Mikki og Panda i Chibitalia, taget til DKos 1#

Christian I War Machine, taget til DKos 2#

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩
og så ville jeg lige dele mit og Pandas kærlighedsbarn på bloggen:
the cubid Rock Lee som blev brunette! Det var denne darling som vi vandt lego-konkurrencen med til Kita. Og et mere præmie-billede fra fredagsquizzen ~ Taget af Sabrina.

 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

I mandag pressede jeg Kristine til at komme over til mig om aftenen, fordi jeg bare savnede hendes selskab! Efter en lovning af te, jordbærchokolade og den nye klokkeblomst film lod hun sig knække, og vi havde en smadderhyggelig aften! Den nye klokkeblomst film er bare så god ; w; I dun even!

Tirsdag besluttede mig og Smølf at bruge nogle af vores tilovers madbudget-penge (that's right) på at tage ud og se den nye James Bond film Skyfall. Jeg er ikke den helt store James Bond-fan, men er du vimmer, jeg var godt underholdt! De penge er ikke spildt, da den var en SUPER fed biografoplevelse! Den havde bare det hele, og var super flot og moderne, samtidig med at den holdt sig godt op af klassikerne.
  Bond, you did not dissapoint ~

Onsdag var der madaften uden Tøsen.. Mig, Kristine og Smølf endte med at se noget serie sammen, og mig og Kristine tog et dårligt valg os så en virkelig dårlig amerikansk teenager-film :/ jeg vil gerne have de 1½ time tilbage af mit liv, tak!

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Ellers, så.. ja.. Jeg skal igang med at træne igen, men arbejdet presser bare så meget på (jeg har en del vagter for tiden), at jeg har svært med at overskue det. Jeg har jo næsten ingen fridage tilbage i mit liv ó 3ò men oh well.. så længe den fritid man har bliver brugt godt, så er der vel ikke noget at klage over. I aften bruger jeg min fridag fornuftigt på at sy gardiner til stuen. Vildt teenage-liv!

1 kommentar:

Panda sagde ...

Det lyder som om du har haft en virkelig hyggelig uge muffin <3 Oh god det billede af Mikki og jeg xD gæt liii' hvad min nye baggrund skal være? Ngggh <3

Og ja :c Rocklee er vores lovechild. Han har dine øjne <3

(Pssst, har næsten sparret penge sammen til en ålborgtur mere! rjhgksjfgh <3)