tirsdag den 6. november 2012

not so much but friends

Denne weekend har stået i Kita-træffets tegn. Det startede med, at Panda kom over fredag eftermiddag, da hun gerne ville prøve at være med weekenden over. Hende og Mikki har været i Italien, så der dumpede også lige verdens sejeste souvenir ind ad døren! En Ezio actionfigur fra Revelations :D woop woop! Han står bare så flot på vores figur-hylde nu.

Da vi kom over til træffet ved tiden, hvor de sagde at de åbnede, var der bare ikke et øje at se xD alle var væk. Så vi tog ud og spiste tidlig aftensmad på Bogø. God burger.
Needless to say, så elsker jeg bare at deltage i konkurrencerne til Kita. Så jeg startede ud fredag aften med at deltage i Silas' famøse fredagsquiz, hvor jeg vandt 2. pladsen :D Ramunen, toffypops og pocky.
Lørdag formiddag drog vi så tilbage igen, denne dag med vores katamari-cosplays under armen. Vi havde det godt nok ikke særlig meget på, men vi nåede at få taget nogle fælles billeder, og jeg havde det på til det store fællesbillede.
taget af Sascha. Find mig 8D

 taget af Sabrina

 Ellers lørdag, så underholdte jeg (åbentbart) de andre med en god gang bootyshake, da jeg vandt move it-konkurrencen.

De har ihvertfald alle sammen smukke optagelser på deres telefoner af mig. Så deet... Men jeg vandt denne gang en milkshake og en Princess Mononoke-DVD (som jeg faktisk super gerne ville have).
 Om eftermiddagen havde mig og Panda også hygget os med at bygge en lille Rock Lee-lego figur, som vi også vandt førstepladsen med i lego-konkurrencen :'D Så der var lige en DVD mere til mig! Kiki den lille heks, endnu en som jeg ikke havde. Rosk Lee, du gjorde os stolte!
Holdquizzen tabte mig og min gruppe så i stor stil, men det var stadig rigtig hyggeligt.


Udover at være en rigtig vinder i weekenden, så hyggede jeg selvfølgelig med Panda, Tøsen, Krisitne, Kristina, Louise, Smølf, Dorthe ect. Det var lige sådan en weekend jeg trængte til, og jeg håber at alle dem som var trætte og småsyge har fået det bedre. Jeg er ihvertfald blevet småsyg!
babu-Louise siger tak for Kita for mig xD

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩
Mandag var jeg på arbejde hele dagen, og i aften rykker jeg derud igen! Smølf blev hjemme hele mandag for at vente på vores Assassin's Creed III-spil (og figur. collectors, MMH)
Kristine kom også over mandag aften, og vi lavede sushi sammen, så en (Ræægtig flot) animeret Winx-film fra vores netflix. Det var hyggeligt
♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Jeg opdaterer nok ikke før på den anden side af weekenden, for natten til fredag drager mig og Smølf afsted mod Østrig! Vi skal på romantisk getaway som involverer mig der skal køre i Tyskland hen til vores hotel i østrig, en lille Link-basse der skal have taget billeder i nogle bjerge, gode restaurant-middage, ansigtsbehandling, og nogle mountain bikes! Det bliver fedt, og vi glæder os til at komme afsted for første gang, bare os to

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Ræææægtig flot Winx film <3
Tak for en god Kita

Panda sagde ...

Det var bare MEGA hyggeligt Emma <3 Og ja, rock lee gjorde os MEGA stolte! Også selv om han hele tiden kastede sig selv på gulvet og ødelagde sig selv <3 Jeg er stadig helt stolt over at vi vandt første pladsen xD Og du shakede noget pænt godt booty :c <3

Tak fordi jeg måtte tage smølfs plads i sengen babbu <3