søndag den 28. oktober 2012

Gang i DKos 3#!

så er der for alvor skudt gang i at få stykket det næste blad af DKos sammen! Jeg skriver tutorials og artikler, tager billeder, står model og interviewer løs. Denne weekend var jeg både foran og bag kameraet.

Lørdan kom Sabrina cyklende med sit kamera til en god omgang hygge og lidt billed-tagning. Hun skulle nemlig bruge en model til en tutorial hun skulle lave, så jeg meldte mig frivilligt. Og siden jeg ikke lige havde nogle simple kostumer liggende jeg gad bruge, biksede jeg lige et closet cosplay sammen:
den flotte Sanji fra One Piece! Det var lidt sjovt, da jeg kun havde kommet make-up på det ene øje, så da vi gik til og fra stedet hvor vi tog billeder, havde jeg ét stort brunt øje og et almindeligt grønt. Nogle mennesker fandt det ret fascinerende.

Om aftenen var mig og Smølf til Louise og Caspers indflytterfest. Det var rigtig hyggeligt, og deres nye sted er rigtig hyggeligt og fint. Jeg endte dog med at tage lidt tidligt hjem sammen med Kristine og Tøsen, da jeg ikke var i det store fest-humør. Desværre. Jeg ville gerne være i humøret, men var det bare ikke, i ved? Smølf kom dog først hjem kl. 4 om natten, så da jeg tog til Zumba søndag formiddag, efterlod jeg ham på sengen med chocopops og illustreret videnskab.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩ 
 
søndag efter det dersens Zumba, tog jeg hen til Kristine og Tøsen for at tage et lille shoot til DKos. Det var med Tøsens Hellequin-cosplay!

som Tøsen skal have lidt hjælp med at få af og på!


Vi fik nogle rigtig gode billeder synes jeg! Tøsen ofrede sig en del under shootet, så det kunne jo nærmest ikke resultere i andet!

og så står en ny uge for døren, med skole, arbejde, nye serie-afsnit og Kita

2 kommentarer:

Sabrina sagde ...

Aaw Smølf-babu XD chocopops og illustreret videnskab sødt XD <3

Unknown sagde ...

Det var nogle ret hyggelige dage <3