torsdag den 11. oktober 2012

lejligheden og ugen

I mandags spurgte Louise mig meget spontant, om jeg ville hjælpe hende med at male en dragt til hendes Elemental cosplay! Jeg sagde ja, hvilket betød at jeg brugte fra kl. 7 til halv 11 på at male hende xD Men jeg glæder mig til at se hendes færdige cosplay!
Før jeg kom hjem fra skole, var jeg dog lige lidt i træningscenteret med Tøsen. Jeg har nemlig lavet mit medlemskab om til træn for 2, så nu kan jeg tage derind med Smølf, Kristine, Tøsen og andre interesserede når jeg vil :D god deal hvis i spørger mig! 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Onsdag startede jeg så på mit arbejde ved Flexdanmark. Det virker til at være en rigtig hyggelig arbejdsplads med god stemning, og tiden flyver afsted derinde. Oveni det også virker lidt udfordrende af og til. Det er ikke et drømmejob, men det er gode penge, og bestemt ikke et dårligt sted at være. Om en måneds tid skulle jeg gerne være lært op, og pengene skulle rulle ind! Så bliver det cosplay- og gamingtid igen! :D

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Lidt billeder fra lejligheden:

 Dipp der hygger sig, samt de perleplader jeg har lavet ved Tøsen

min nye Orkide fra min Bedstemor, og mit tilbehør


Smølf der stener TV og disney

vindueskarmen i køkkenet

mine to nye dvd'er

røde hylder over sengen

Vi er også i gang med at få gardiner op, både foran vinduerne, og foran Smølfs nye klædeskab. Det skal nok blive pænt!

3 kommentarer:

Liv-is-alive sagde ...

Hvad SKER der for billig Disney-film ö

Sabrina sagde ...

STERIO STUDIET!!!!! <3

Sabrina sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.