fredag den 26. oktober 2012

poyopoyo-kage og nye sko!

i mandags efter at jeg havde skrevet indlæg, tog jeg ud til Louise for at hjælpe hende med noget på hendes element woman-cosplay. Jeg lærte, at man ikke skal sætte en film på når man arbejder med Louise, da hun så bare går i stå i ekstase over filmen man ser x'D lol.

Tirsdag var vi inviteret op til Sabrina til en lille hyggelig fødselsdags-komsammen med boller og varm kakao ^^ det ar super hyggeligt, og hun fik den kage jeg havde bagt som gave:


PoyoPoyo, the fat cat

hun blev rigtig glad for den <3 p="p">
AARGH, den blev myrdet i ansigtet! og den smagte herligt!
 
Ellers så, tja.. ikke så meget. Onsdag arbejdede jeg fra 9-17, hvorefter jeg tog hen til Kristine og Tøsen for at spise på madaften. Da mig og Smølf kom hjem, kom Nedergaard for at være indtil torsdag. Det er altid hyggeligt med ekstra selskab i lejligheden ^^ 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩ 

Idag kom min mor og mormor på besøg. Og jeg troede seriøst slet ikke det var muligt at hygge sig så meget, 3 piger i forskudte generationer. Jeg blev rigtig forkælet af dem begge, da min mor forærede mig en ny top og 2 par sko:

er de ikke bare lækre? De kostede 300 kr. tilsammen alt i alt! Ægte læder, sat ned fra en samlet pris på 1100.

Aalborg med deres sko-udsalg, jatak!

og min mormor gav dejlig lækker frokost ^^ mums! og selvfølgelig kom de også med lidt af hvert af småting til mig og Smølf. I ved, lidt slik, en bradepande, to poser mel, adventsgaver, frisk vand fra Silkeborg. Det sædvanlige! xD (ja, jeg er så snobbet at jeg får min mor/far til at tage Silkeborg-vand med til mig når de besøger). Jeg glæder mig allerede til at min mor kommer herop igen og julegaveshopper med mig :D jeg elsker at shoppe med min mor (især fordi hun føler hun skal forkæle mig fordi jeg ikke længere bor hjemme).

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩ 

ellers, så har jeg bare voldtaget min nye skoles printer, da jeg gerne ville have lidt personlighed på min væg <3 p="p">
det er så hyggeligt, og pludselig var der bare meget mere sjæl.

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Nej, nogle fede billeder ud har fået op at hænge!! :-D

Haku sagde ...

Oh. Those shoes!! UNF OTP!!!

Sabrina sagde ...

Woooow nogle lækre sko :o *misundelig* .. Det ser godt ud med billederne :D <3 glæder mig til at se det irl