lørdag den 6. oktober 2012

Dipp!

☆ Dadadaduuuun! ☆
☆☆☆☆☆☆☆☆

OOOOooog han er færdig! Sig hej til mit nyeste katamari cosplay: Dipp! Jeg er SÅ glad for det, nu når det er færdigt :D all dem stars!

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ 

Den her uge er gået rimelig stille for sig.. Jeg har ikke lavet noget specielt, udover at færdiggøre den flotte fyr.
Fredag kom Kristine godt nok på besøg fra middagstid indtil om aftenen, fordi jeg skulle hjælpe hende med at lave et Sofie-cosplay fra Det Levende Slot. Og jeg må sige, jeg er SÅ stolt over kjolen! Den tog ikke særlig lang tid at lave (vi er stort set færdige allerede!), men jeg er stolt over hvor godt den sidder på hende og hvordan vi har lavet folderne og sådan. Hun bliver sådan en flot Sofie ^ 3^

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

I dag kom min mor på besøg for at hjælpe os ud i Ikea, efter et meget uheldigt eventyr vi har haft med deres skabe :/ det hele er et stort klosterfuck, men det ser ud til at der er noget pænt lys for enden af tunellen! 

ellers, så siger Gilbert hej

og jeg siger "SE MIT LANGE HÅR MAND!"
seriøst! for bare et halvt år siden var jeg ret så korthåret (tror jeg da). Jeg skal seriøst snart klippes igen. Det der lange feminine hår går bare ikke så godt til mig

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Jeg er så glad for kjolen og jeg kan slet ikke vente til den er færdig <3 <3 <3
Seriøst Emma, dit hår gror så hurtigt. Jeg ville ønske jeg kunne få lidt af din ability :'D Hvis du mangler et sted at blive klippet kører jeg forbi en frisør hver dag (som ser rimelig god ud) hvor de laver elevklip for ca 170. Måske, måske ikke?

Liv-is-alive sagde ...

Jeg elsekr stjerner, så naturligt nok er jeg rimelig glad for Dipp. Og du har lavet det såååå godt !! :D
Du er ved at blvie en rigtig langhåret dame, hahaha.