mandag den 22. oktober 2012

Geocaching, cosplay og kage

Søndag kom Sabrina over en del af dagen og hyggede med mig. Vi er blevet geocaching-buddies, og hun lærer mig mere om det :'D fordi jeg ellers ikke var særlig meget inde i det. Men nu udfolder en helt ny verden sig!
På ved ud på vores tur fandt vi et lille loppemarked, hvor jeg scorede to meget lækre tasker! Jeg har ledt efter nogle ordentligt størrelse tasker meget længe, og så stod de bare der og kiggede på mig for 30 kr. stk. Den ene ægte læder! x'D 


vejret var bare så dejligt, og en gåtur under en blå himmel med hende, var bare lige hvad jeg havde brug for! Dumme gråvejr og mørke. 

Vi fandt også verdens mest kælne kat. Den var meget blød, og super glad for at se os!

da hun kom, forærede hun os også deres gamle musikanlæg/radio <3 br="br">
nothing fancy, men jeg har virkelig savnet radio ~ og den spiller upåklageligt ^ o^

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

I dag har jeg indtil videre bagt en god bradepande kage til Sabrinas fødselsdag imorgen * A* vil ikke vise billede af hvad den forestiller, men vil sige at det er "black bean brownie", som jeg personligt ELSKER!

havde det ikke så dårligt med at spise en del af resterne, efter at jeg også var til en super hård puls/styrke time i fitness.. nogle af instruktørene kører bare på!
 
♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Og så er jeg igang med at lave tilføjelser til mig Kida cosplay, nemlig hendes armor! I ved, den hun har på første gang man møder hende?

skulderen:
når man tænker på at det er lavet af pap, synes jeg nu det ser meget flot ud! Sidder lige nu og overvejer om der skal bevægelige led-nitter i... måske?
skal også have lavet ben og arm-dimmerne der ligner en kæmpe klump pels.. og måske hendes stav og hulabula-maske, det er så store ting at jeg lige skal have overvejet det, for det fylder jo af helvedes til!


og det bliver også dyrt!

1 kommentar:

Sabrina sagde ...

Tak for en super dejlig dag Emma :D
HVAD HAR DU LAVET UD AF DEN KAGE?!?!??! *Meget nysgerrig*

Det kan godt være at jeg ikke kigger i kameraet, men kan virkelig godt lide det billede :D <3