fredag den 19. oktober 2012

en travl efterårsferie

Bogserie in progress: Eragon (Arven) - så godt som færdiglæst! (feels!!)

serier: New Girl, How I met your Mother, Big Bang, The B--- in apartment 23
tegneserier: Final Quest, Menagea3
anime: Panty&Stocking
Spil: Final Fantasy XIII
cosplay: Kida
øvrige projekter: lejlighedsindretning, DKos artikler, arbejdsoplæring

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

i den uge der er gået siden sidst, har jeg haft efterårsferie fra skolen, hvilket har betydet at jeg har haft en masse oplæringsvagter på mit nye arbejde ved Flexdanmark. Det er af og til lidt skæve arbejdstider fra 12-20, hvilket jeg finder trælst, da man så bruger HELE sin dag på det, men det er nu meget hyggeligt :) og rigtig gode velkomne penge. Jeg glæder mig dog også lidt til at Tøsen og Sabrina starter deroppe, så kan vi sidde og sludre med hinanden når der ikke er så meget at lave ^ -^

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Dog har jeg dog haft tid til at hænge ud med en masse dejlige piger stort set hver dag :) Jeg har nemlig haft mine første alene-nætter i lejligheden i weekenden, da Smølf valgte at smutte til Silkeborg for at holde lan med nogle venner. Både lørdag og mandag aften hyggede søde Kristina med mig, hvor vi nåede at få set 3 gyserfilm. Mandag aften blev jeg dog så bange for filmene, at hun endte med at overnatte til tirsdag ^^; hovsa.. Men hun fik pandekager næste morgen, så det gjorde hende vist ikke så meget! 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩
 
onsdag havde mig og Smølf en mindre kærestedag, hvor vi tog ud og spiste brunch og derefter i fitness sammen. Om aftenen tog vi så ud til Louise sammen med Kristine og Tøsen for at spise stor fælles aftensmad! :D amnam, vi fik Louise til at lave mad til os alle sammen som betaling for alle de gange hun har spist hjemme ved os.

Torsdag til fredag kom min søster så på besøg! Det er første gang hun har ser vores lejlighed siden vi flyttede ind, så hun glædede sig rigtig meget til at komme og se det. 

Så, ikke nogen videre spændende opdatering! Efterårsvejret har det med at gøre mig på en gang både rigtig mut og i hyggestemning. Og  så længes jeg efter at komme udenfor og tage billeder! Virkelig! 
Jeg føler mig lidt trist til mode lige i øjeblikket, da jeg bare ønsker at få lavet en million ting, men samtidig vil jeg bare også rigtig gerne slappe af når jeg har fri fra både arbejde og skole :/ Det bliver forhåbentligt bedre! Nu skal jeg også snart ud og bruge min første løn på selvforkælelse og julegaver! <3 br="br" nbsp="nbsp">
 

3 kommentarer:

Liv-is-alive sagde ...

Er Eragon-serien god? :D

Kender godt den der dobbeltfølelse mellem ugidelighed og prodktivitet. Urg, den er træls!

Sabrina sagde ...

Glæææder mig til at vi alle sammen skal være på arbejde sammen :D det bliver bare en lille smule hyggeligt hihi <3

Panda sagde ...

iiih Emma!! Hvilke gyserfilm fik i set? ;D du ved jeg elsker gys <3 Btw, Mikki og jeg har en riiiigtig lækker gave til jer fra italien ^^