torsdag den 3. januar 2013

nytår

og så kom jeg også sikkert hjem til Aalborg.
D. 26. bød på en dag med Smølf som syndebuk. Han havde valgt at tage i byen og drikke nogle gratis flasker med nogle venner, som han havde fået for at ordne noget elektronik for en bar. Det indebar dog bare at han havde det super skidt hele 2. juledag, hvor vi først skulle til en barnedåb med hans fætter, og derefter til julefrokost med mine forældre. Alle de voksne i begge familier grinede af ham hele dagen og prøvede at hælde snaps på ham, hvilket var en smule synd. Personligt fik jeg ikke drukket det store, men hold da op, maden var lækker! Det er stadig en af de bedste ting ved at komme hjem på weekender :b 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

d. 27. var store afslapningsdag med undtagelse af en fitnesstur med min mor. Jeg kom godt gennem hele kroppen, hvilket kunne mærkes to dage efter ^^; out of shape much! Resten af dagen var dog på sofaen med familie og film fra tv.
dagen efter blev jeg kørt hjem af Kristines mor sammen med Kristine, og da jeg kom hjem fik jeg gjort rent, pakket ud og skiftet Gilberts vand. Og pakket julepynten væk :C 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

d. 29. skulle jeg møde på arbejde kl. 7 om morgenen, hvilket dog endte tragisk, da det viste sig at min mave ikke var på min side den dag. Jeg måtte gå efter en tre timers tid, og resten af dagen brugte jeg slaskende på Kristines stuegulv med Harry Potter og kærlighed.
 
 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Nytårsaften blev spenderet hjemme ved Louise til et hyggeligt nytårs-komsammen med alle de bedste mennesker i Aalborg! Der var en del syge i blandt, så det blev stille og roligt, meget ulig mine forrige nytårsaftener :b Men ikke desto mindre super hyggelig og dejligt, i år kunne jeg endda kysse Smølf ind i det nye år uden at han var stangstiv ;D (Ilu)

Der er sket så mange dejlige ting i det forgangne år, at jeg ikke engang kan overskue at skulle lave et langt sentimentalt blogindlæg i år. Jeg har været til to conventions og to kita-træf og lavet fire cosplays. 
jeg er flyttet til Aalborg, lært at klare mig uden mor og far og rejst til det store udland på næsten helt egen hånd.
Jeg har sluttet min gymnasietid, startet på enkeltfag, afsluttet mine enkeltfag.. Fået et arbejde ved et trafikselskab som kan betale mine hobbyer og regninger.
Jeg har lært nye mennesker at kende og fået nye venskaber, jeg har ingen mistet. 
Jeg er lykkelig over mit liv, og jeg har ingen nytårsfortsæt overhovedet, fordi jeg ikke føler at der er meget at forbedre. Det eneste jeg har at byde på, er en kæmpe tak og kærlighed til dem jeg bruger mine hverdage og weekender med, da de allesammen er folk jeg holder af og nyder at bruge tid med/på. 


Godt Nytår!


2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Gå med dit overskuds liv, gider ikke se på det <3
Er så glad for at du har haft et godt 2012 og at jeg har fået lov til at dele det med dig.

Zarsu sagde ...

Haha, så kan Smølf lære det med barnedåb og julefrokost efter en druktur xD

Og selv tak for et fantastisk år, Emma <3