mandag den 21. januar 2013

Jack Frost billeder ovenpå en hyggeweekend

mine dage synes jeg efterhånden flyder ud i et (hvilket Smølf godt kan validere), og arbejdet kan variere fra uge til uge, men generelt set flyver tiden afsted derinde, og jeg opdager tit 6 timer inde i min vagt at jeg snart har fri.

Sabrina har nu fået redigeret de Jack Frost billeder vi var ude at tage i mandags, og de er bare rigtig flotte


og hoppebilledeeeer

elsker virkelig det til venstre 

det der med at min stav knækkede xD

Tak Sabrina <3 billeder="billeder" br="br" igen="igen" lad="lad" os="os" snart="snart" tage="tage">

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Fredag var det meningen at jeg ville have ordnet nogle indkøbs-voksenting, men så ville Kristine gerne komme over, og om aftenen kom Morten og hyggede med. Vi så Hotel Transylvania (som var overraskende god) og Paranorman, som også var rigtig hyggelig med masser af sjæl. Derudover fik vi spillet lidt forskellige spil, og om aftenen stod den på 2 omgange af brætspillet "Betrayel at the House on the Hill", hvor jeg ownede Smølf da han blev ond :D Og det blev også så sent at det endte med at både Krisine og Morten sov over.

Lørdag formiddag efter at jeg havde arbejdet en smule, kom dejlige Julie på besøg resten af weekenden! Hun kom helt fra Silkeborg, bare for at se lille mig (og Kristine), og det endte med en rigtig bumse-weekend, hvor vi bare slængede os i sofaen, slog den ud til dobbeltseng, bare så der var mere plads til at flyde, og vi spillede spil, så film og spiste god mad. 
 Om aftenen tog mig, Kristine og Julie ind og så Hushpuppy i biografen.

Søndag morgen, da Morten crashede igen, lavede mig og Julie stor brunch, og damn, hvor var det lækkert <3 p="p">


Det har bare været en superhyggelig weekend, og både mig og Smølf har elsket at have gæster ovre. Folk er altid mere eller mindre velkomne i vores lejlighed, bare de bringer godt humør. Hvilket flere mennesker skal benytte sig af i den kommende uge :3 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Cosplay progess naow:

nogen bud på, hvad det er jeg er igang med her?
Hints: Jeg skal have syet en hvid skjorte med pufærmer til under, og jeg skal have kort sort bob-hår


4 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Årh hvor ser det godt ud! Og hvor er jeg trist over at jeg missede brunch :'D

Sabrina sagde ...

Iiiiiiihhhhh dit #*@&%#€-cosplay bliver bare så gooooodt :D <3 glæder mig til at se det færdige resultat ~

Zarsu sagde ...

Det er godt arbejdet er så "nemt" for dig :D Det er jo uendelig mange gange bedre end når man bare sidder og venter på at tiden skal gå!

Hahahaha, jeg elsker Jack Frost billederne. Jeg sidder og scroller dem igennem - "awwwh.. awwwh.. daawweh.. cuuute.. awwwh.. OMG STAVEN OMG!!" xD Stakkels din stav, øvøv!
Men hey, i det mindste har du fået nået at få taget en masse gode billeder i cosplayet før din stav valgte at dø :D

Min første tanke til den blå kjole er Powerpuffpigerne pga det sorte bob hår du skal have.... Men uanset hvad er kjolen rigtig sød ;w;

Liv-is-alive sagde ...

Er det den der kattefilm? Der der ghibli-film?

Og din stav knækkede vildt canon - det er godt klaret!