torsdag den 10. januar 2013

sygedage i godt selskab

Så er de første 10 dage næsten brugt i det nye år! jeg har arbejdet 4 ud af de 10 dage, og resten.. ja, der er ikke det helt store at berette om. 
Hele den her hverdagsuge har jeg haft 100% fri til at lave lige hvad jeg vil. Jeg ville selvfølgelig gerne gå i gang med en millionmilliard cosplay, men det går jo sjældent som man vil. Jeg blev nemlig syg i mandags og har været det siden. Jeg har ondt i halsen, hoster, måske lidt feber om aftenen, og er generelt sløj og utilpas. Men faktisk står og går jeg stadig, og jeg kan stadig købe ind, lave mad, og igår trodsede jeg alt og shoppede med Sabrina i 6 timer! xD 
Men alligevel er jeg stolt over mig selv, for jeg har ikke det store problem med at få tiden til at gå, selvom det næsten altid har været min akilleshæl; at være alene. Grunden til dette, er nok mine fantastiske julegaver.
En del af tiden er nemlig brugt i selskab med disse elsklinger:
Min Harry Potter collectors-boks, Harry Potter 6 lånt af Kristine, og Lego Harry Potter year 1-4 xD Yup, Harry Potter er SÅ meget på min dagsorden lige pt. Jeg stener rigtig meget ekstra materiale (som er rigtig spændende!), lever mig ind i bogen igen, og hygger mig med den finurlige humor i legospillet.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

I går blev hele dagen dog brugt på Sabrina og diverse januarudsalg, hvor jeg fik købt noget undertøj, et halstørklæde, en falsk pels, sengebetræk, en t-shirt og noget cosplay-stof. Så vidt jeg husker :b Trods af at jeg var døden nær til sidst, så var det smadderhyggeligt at bruge dagen med hende, bestemt noget som er værd at gøre igen, selvom mit kort græder lidt i sjælen.

Jeg har også været lidt hjemme ved Tøsen og hygge med noget cosplay (lol, hun arbejdede på Peter Pan, jeg arbejdede på klokkeblomst), og i starten af måneden kom Louise og Kristine også en hel dag og bare så  Harry Potter med mig <3 nbsp="nbsp" p="p">

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

På cosplay-fronten ser det nogenlunde sådan ud:

Kidas armor! Mangler lige at montere skulderen, lave hendes stav og nogle hulla-bulla ben-ting.


Og Klokkeblomst, den kære klokkeblomst. Det er super ærgeligt med det kostume, for jeg havde noget HELT perfekt bladstof liggende som bare havde blad-struktur som var.. PERFEKT! Men det er hvidt, og åbentbart akryl-baseret, så mit forsøg på at farve det grønt gik i vasken :C og det andet som jeg farvede grønt var i så svage nuancer at det også var ubrugeligt. Så nu er jeg spændt på, hvordan farverne bliver i enden, forhåbentligt ikke for slemt.

2 kommentarer:

Zarsu sagde ...

Neeej, hvor er det bare typisk at du blev syg nu hvor du har fri D: Men godt du forstår at hygge dig på trods af sygdommen :D

Awh man, glæder mig sådan til at du er færdig med Kida ;A; Hun er så kick-ass maaaan ♥♥♥

Sa-chan sagde ...

Jeg håber det kommer til at gå! :D