fredag den 25. januar 2013

almindelig uge

Vejret er bare så flot udenfor lige i øjeblikket! Rimfrost over hele landskabet i dag :D
 
I mandags kom min far på en aftenvisit, da han havde et job i dagtimerne som censor i Nørre Sundby. Der blev vist givet et par 12-taller, og da han kom hjem til mig lavede jeg aftensmad, hvorefter han var sød og tilbød bil-lift til lidt indkøb i City Syd. Vi fik en persienne til soveværelset, en dørmåtte og mad til resten af ugen :b

Og så fandt jeg vist også lige en billig kalender til os MED HOBBITTEN!!!

Ellers har jeg trænet i fitness, startet forfra og er kommet godt langt med Assassin's Creed II, og flyttet lidt rundt i lejligheden med Smølf ~ Onsdag kom Kristine og Tøsen og spiste, og da Kristine smuttede fra os for at tage i biografen, så vi andre Bjergkøbing Grand Prix, og den var ret underholdende xD (det er en gammel dukkefilm fra 70'erne)

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

~ Cosplay progress ~

Jeg har syet lidt på Klokkeblomst

 og fornyet min Jack Frost stav's skaft

3 kommentarer:

Zarsu sagde ...

Ej, hvor fedt at din far skulle være censor heroppe, så I lige kunne få et lille besøg :D Det var godt nok heldigt!

Hvor ser bladene på Klokkeblomsts nederdel bare godt ud :D Flot arbejde! Og jeg håber Jack's stav kommer til at få en lidt længere levetid denne gang~


Men dude, du må aldrig føle et behov for at forklare hvad Bjergkøbing Grand Prix er. Hvis folk ikke kender den film...er deres liv godt nok sørgeligt :C

Sa-chan sagde ...

Sascha: TAK FORDI DU ER PÅ MIN SIDE I DET HER

Glæder mig til at se dit fremskridt på Klokkeblomst <3

Sabrina sagde ...

Det er dejligt at kunne rulle for ind til soveværelset, så naboerne ikke er med på en kigger ;) !!

Du er da vidst nok liiige kommet langt med klokkeblomst :D det ser vildt godt ud <3