lørdag den 5. januar 2013

År 2012 i korte træk

Damn you, Kristine. Efter at have læst hendes meget længe "året der gik"-indlæg, ender jeg nu også med at lave et. De er simpelthen bare liidt for god opsummering til at lade være. Plus at jeg lige nu sidder hjemme i Kristine og Tøsens lejlighed og ikke kan sove, efter at de begge to er gået i seng og overboerne fester den igennem med god bas til.


Januar
- Det nye år blev skudt ind med en masse Avalon-folk, og så vidt jeg husker fik jeg faktisk kysset Smølf. Så vidt jeg husker
- Jeg tog ind og så Batman Live sammed med Kristine, Tøsen, Sascha, Kenny og Louise
- Jeg havde åbentbart rigtig meget overskud denne måned (af hvad jeg læser i mine indlæg)
- Jeg blev super korthåret


Februar
- Gennemførte Zelda: Ocarina of Time til 3DS
- Købte mit første store møbel sammen med Smølf (vores sofa)
- Legede super meget i sneen
- Syede elverfolket-kostumer sammen med Anna og Kristine
- Så Sherlock og blev forelsket
- Var til Sascha og Astrids seje cirkus-fødselsdag


Marts
- Skrev AT-projekt
- Var på ekskursion med min klasse i København
- Tog direkte videre fra ekskursion til Kita i Aalborg
- Var til fucker mange terminsprøver
- Lavede min første DKos-tutorial


April
- Havde DKos-shoot med Panda og Mikki til DKos
- Havde påskeferie, og fandt mit påskeæg ude i haven
- Var til Lanciers med gymnasiet
- Havde sikkert travlt med skolen


Maj
- Var til SVS-con hvor jeg debutterede Spejder-cosplay og Link fra OOT
- Fyldte 19 år og holdt en fødselsdag deraf
- Var til to konfirmationer, for Smølfs lillesøster, og Kristines lillesøster
- Havde shoot med Sabrina helt oppe i Vrå, og tog derefter til Chibi Kita-arrangement
- Var til Avalon weekend i Lunden
- DKos 1# udkom


Juni
- Blev student! Med et 10-tal i huen
- Var ude på studenterkørsel
- Holdt studenterfest med Kristine
- Pakkede mit liv ned i kasser
- Levede livet i al dets søde Silkeborg-Sommer-hurlumhej
- Holdt Skt. Hans ved mine forældre


Juli
- Var til Lolita-meetup i Århus hvor Smølf tog med, og vi fejrede årsdag oveni hatten
- Har på dette tidspunkt formået at være sammed med og elsket Smølf i 2 år
- Havde en sjovert-uge i KBH sammen med Anna og Thisted
- Holdt afskedsfest for alle de søde silkeborggensere


August
- Flyttede til Aalborg 1. August sammen med Smølf
- Indrettede lejlighed ud af bukserne og lærte at være udeboende
- Var til Genki hvor jeg debutterede chibi Link med Anna på scenen
- Var på Elfquest shoot med alle de seje fra KBH
- Hostede Kristine i den sidste uge af August hvor hun skulle starte på uni
- Afholde Avacon i Silkeborg
- Var til kigurumi zoo-meetup i Aalborg
- Holdt indflytterfest

September
- Hjalp Kristine med at flytte med op til Aalborg sammed med Tøsen
- Starten på vores famøse maddage om onsdagen begyndte
- DKos 2# udkom
- startede på at læse enkeltfag på GSK i Aalborg
- Så Brave i biografen med Kristine
- Købte Gilbert

Oktober
- Fik arbejde ved Flexdanmark
- Geocachet supermeget med Sabrina
- Var til Kitatræf hvor jeg deputerede mit Dipp-cosplay og Panda kom weekenden over
- Var til Sabrinas fødselsdag
- Fik verdens dejligste besøg af mor og mormor


November
- studerede og arbejdede en hel masse
- Så Skyfall og Rise of the Guardians i biografen med Smølf, Kristine og Louise
- Var i Østrig med Smølf over en forlænget weekend


December
- Afsluttede mine enkeltfag
- DKos 3# udkom
- Arbejdede røven ud af bukserne
- Var på dejlig weekend hjemme i Silkeborg
- Lavede mit Jack Frost cosplay
- Var til Hobbitten midnatspremiere med Kristine, Louise, Tøsen og Smølf
- Hostede et lolita circle-meetup derhjemme med de sødste piger
- Holdt jul med min familie hjemme ved min mormor i Viborg
- Fejrede nytår i Aalborg med dejlige mennesker 

Puha.. Udover alt dette, har jeg selvfølgelig hængt rigtig meget ud med en masse mennesker derude, produceret cosplays, arbejdet, indrettet, bagt kager og for så vidt muligt nydt hvert øjeblik af hvad livet byder på. Jeg har selvfølgelig også trænet en hel masse i fitnessworld!

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Tak for et supergodt år <3 Tænk der er sket så meget.

Sabrina sagde ...

Bliver så glad af at læse de årsopdateringer :D
Tak for et rigtig dejligt år <3
Så meget mere i 13 <3