lørdag den 2. juni 2012

DKos #1

wow, den her uge er gået hurtigt for mig! * A*

Jeg har været til 3 skriftlige eksamener, så det kan også være lidt derfor. Jeg har også opholdt min ugentlige rytme hvor jeg træner 3+ timer i fitness og spiser mad ved svigermor til sent tirsdag aften. Og så er jeg også med i en kost- og motionsundersøgelse denne uge, da jeg blev udpeget tilfældigt ud fra CPR-registeret x'D Så jeg skal skrive ALT ned hvad jeg indtager samt gå med en skridttæller i alle mine vågne timer.

Men. I forgårs udkom jo så første nummer af DKos!


Bladet fik over 700 views de første 48 timer, og jeg er meget stolt over at være en del af dette projekt. Find bladet på dette link og like det på facebook!
Jeg har personligt bidraget med nogle tutorials, en lille artikel og et photoshoot :3
Det var super dejligt med alt den hurtige positive feedback vi fik, så det er vel ikke en fejl at kalde det en succes.
 Vi er allerede igang med at planlægge blad nummer 2, og det vil komme online 1. september, et par uger efter Genki. 

og så synes jeg lige jeg har link-swag i dette smukke L'oreal billede Sascha nu har lagt op på sin facebook. So going on ma deviantart!




3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Aarh, stop med at være så produktiv <3

Nadi Axel sagde ...

SWAG LINK <3 me linksta! ~
Jeg blev også mega overrasket over SÅ mange views på så kort tid! Det er fantatisk, og jeg glæder mig også til at komme ordentligt i gang med andet issue ;P

L I N A ☆ミ sagde ...

I LOVE YOUR MAGAZINE! <33 ;W;

og du er sådan en fin Link c: