søndag den 10. juni 2012

læse læse læse



Her sidder jeg så, mandag morgen kl. 7 og er ready eddy til at læse op til eksamen! Det har jeg gjort stort set hver dag i sidste uge med Julie, bortset fra at vi da også træner i fitnessworld om morgenen inden vi starter. Vild ungdom!
Jeg har dog holdt en god lang pause i weekenden, fordi jeg var oppe og arbejde på gymnasiet lidt i fredags, hvorefter jeg var til en sommerkoncert i kirken for at høre min søsters sidste optræden i koret. Det lyder nu godt, det dersens korsang i Silkeborg kirke. Og så fandt jeg ud af at jeg faktisk kendte ikke mindre end 5-6 mennesker i koret jeg ikke vidste gik der :b
 Lørdag morgen tog jeg til Zumba i to timer med min mor og hyggede med Panda om aftenen. Med Misfits og Rupaul's dragrace <3


♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩ 
Og i går, søndag, trodsede jeg det dårlige vejr og tog til Ikast sammen med Smølf for at tage nogle billeder til det næste DKos-blad. You can guess what it isss?


Ja? Nej? well, det må i glæde jer til at se i DKos #2

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Skulle han ikke være strom tropper fra Star Wars :c?

Zarsu sagde ...

Ahhh, fatter ikke du kan læse så meget til eksamen xD Så har du eddermaneme også bare af at få en høj karakter, haha!

ER DET IKKE EN GUNDAM?? desu