onsdag den 13. juni 2012

YEEAH.. YIIRRH!! Jeg har ikke kunnet fungere ordentligt det meste af mandagen og tirsdagen fordi jeg skulle op i mundtlig Spansk onsdag formiddag. MEN JEG FIK 10!! Jeg tænkte bare "alt over 02 er en sejr", og så fik jeg 10. Er ubeskriveligt glad. I må aldrig nogensinde snakke spansk til mig igen :C
Jeg trodsede en mavepine og tyndskid onsdag morgen og fik alligevel 10 til en eksamen i et sprog jeg taler meget meget gebrokkent og ikke specielt flydende. 

På mandag skal jeg op og trække historie til en 24-timers til tirsdag, den efterfølgende torsdag er der fysik og tirsdag ugen efter er der engelsk. Ingen af de eksamener frygter jeg alt for meget da jeg plejer at begå mig fint. Så skal det bare blive spændende HVOR højt et gennemsnit jeg kan snige mig op på, indtil videre er det jo godt derop af.

das var das. Skulle bare lige give eksamens-info. Nu vil jeg svælge mig i Avatar: The last airbender, Eragon-bøgerne og måske senere lidt gaming. 


5 kommentarer:

Haku sagde ...

Hell Yeah!! Sådan mand!

Unknown sagde ...

TILLYKKE MED DIN 10'ER!

Super godt gået! <3

Mousykins sagde ...

Det er jo bare blær! lol! Ej super rigtig meget tillykke med 10 tallet main! :D So awesome! job well done!

Liv-is-alive sagde ...

GODT KLARET, KNÆGT, KLAP DIG SELV PÅ SKULDEREN! Tillykke!

Zarsu sagde ...

Det er fandme sejt, girl :D Så flot gjort!!
Spansk er også en bitch, kan godt huske hvor uinteressant jeg fandt det, da jeg havde det på gym xD

Og du skal bare kæmpe, så du kan få et gennemsnit på 100 <3