søndag den 24. juni 2012

Skt. Hans

så blev der fejret Skt. Hans herhjemme! Det var en rigtig hyggelig dag med tradition. 

Jeg har altid fejret Skt. Hans med min familie og venner af familien ude fra Lysbro. Vi plejer at holde det ude i Lysbro med KÆMPE bål, men i år valgte vi at invitere festen hjem til os selv.
 
Om eftermiddagen ankom gæsterne, og der blev spist lidt kage jeg havde bagt og vandmelon. Jeg havde inviteret Mikki og Panda som mine to udvalgte gæster udover Smølf, da jeg synes det er sjældnere at jeg faktisk hænger ud med dem begge to. 

Senere blev grillen tændt, og der blev indtaget masser af dejlig mad ^^ 

senere på aftenen tændte vi så bålet med den heks på som mig, min mor og Panda havde lavet, og vi sang nogle traditionelle sange til min fars guitarspil. 

Vi brugte en del af mine skolepapirer til at starte bålet :'D hejhej kvantemekanik og spanske notater!

det dejlige syn af min fysik-rapport om det frie fald der bliver revet i stykker

Hvordan heksen blev brændt, the short tale of the skanky witch:

Mens bålet brændte sang vi midsommervisen: 
 
hvorefter min far han free-stylede Hound Dog fra Elvis fordi hundene gøede med på vores
 sang:
 
 
Da de voksne så var færdige med at kigge på bålet, fortærede vi "unge" to poser skumfiduser vi ristede over bålet, og bagefter blev vi småbørn ude i skoven hvor vi fandt nogle gode klatretræer. 

Så nu vender vi snuden mod mørkere nætter igen!
Jeg håber alle andre også havde en god Sankte Hans!

over and out ~ <3

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Det ser rigtig dejligt ud <3

Mousykins sagde ...

Ser bare så dejligt ud! Og du er bare alt for Kawaii desu på 3. sidste billede XDD

Zarsu sagde ...

Nååårh, stakkels heks xD
Og godt at du lige kunne få brændt en masse dumme skole-papirer på bålet :D

Det ser bare ud til at have været en smadder aften dag ♥