tirsdag den 19. juni 2012

at være pokémonmester

min uge har ikke ligefrem været vild interessant, eftersom jeg bare har læst en smule og dvasket. Jeg er igang med et hemmelemmerligt cosplay projekt som jeg bruger en smule tid på.. Det er ikke det helt store, men lidt tid tager det da. Jeg ser vildt meget supernatural med Smølf, og jeg har selv set næsten hele Avatar: The last airbender igennem i min læseferie :b Det var Legend of Korra som tændte lysten til at se serien igen, og i fremtiden tror jeg godt at i kan regne med at se et Korra-cosplay fra mig. Jeg har bare forelsket mig alt for meget i hende og serierne generelt.

Men i søndags blev det dog til en smule fis og ballade da Panda kom og legede med mig. 
Jeg fik lavet min helt egen (red, smølfs) pokemonkasket til et fjolleprojekt med Tøsen:
Smølf vil nu gå ud og blære sig over sin nye pokémon-kasket til alle sine venner. Like a baws.

før og efterbilleder:

jeg laver nok en lille fjollet tutorial med det på et tidspunkt.

Panda lavede sin maske til Harley Quinn efter en tutorial jeg havde set på tumblr, og det gik smooth ~ vi brugte wonderflex, gennemsigtig neglelak og akrylmaling. 

Jeg lavede også en maske.. Høhøh

Vi lavede også en heks til vores Skt. Hans bål på lørdag! Hun er så pæææn

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Mandag morgen tog jeg så op på skolen for at trække min historie 24-timers eksamen, og jeg har ALDRIG været så meget ude at skide før på gymnasiet. Værste. Emne. Ever. Danmark i 1800-tallet, rent politik. 

Og da jeg kom op på skolen tirsdag for at fremlægge kom min spansklærer for at overvære min eksamination (hun er ved at uddanne sig til historielærer), og jeg var lidt pinligt berørt over at hun skulle se mig i et emne jeg var så usikker i. Men alt endte lykkeligt, og jeg fik et solidt 10-tal. Halleluja, kom an dumme grundlov og provisorietid!
Resten af i dag skal så forløbe med træning, svigermor og avacon-møde.

1 kommentar:

Sa-chan sagde ...

Tillykke med dit 10 tal <3