fredag den 29. juni 2012

student anno 2012!

puuha.. seriøst, puha. Så blev jeg jo også student sammen med de 380 andre fra Silkeborg Gymnasium. 


Jeg havde min sidste eksamen tirsdag d. 26/6, hvor jeg var oppe i Engelsk og sluttede af med et fint 10-tal. Nu tænker i nok "pff, 10 i engelsk" - men det er på A-niveau, så karakteren bedømmes på din analyse - ikke på dit sprog (du kan stadig få 02 selvom dit engelsk er smukt og flydende).


Efter eksamen gav min mor mig huen på, og resten af den lille familie og Smølf kørte mig ned i indelukket (et smukt område) hvor de satte alskens god hjemmelavet mad på et picnic-bord og gav mig gaver <3 Mine forældre gav mig en flot ring, min søster en disney-DVD : D
og jeg fik 3 lange røde roser af familien og Camilla

og Torsdag - dadadaduuum - stod den første studenterkørsel! whoop whoop! Vi startede kl. 7 om morgenen hjemme ved en med morgenmad, kørte kl. halv 9 og ellers bare derudaf indtil 6 om aftenen. Det var smadderhyggeligt, og virkelig sjovt at opleve alle klassekammeraternes hjem og familie. Og opleve at være fuld så tidligt på dagen. altså.

 her ses der en hulens masse studenter nede på Torvet hvor der blev danset rundt om en statue af Drewsen, Silkeborgs grundlægger.

 
mmh, vi fik slushice med vodka i et sted. Så vi fik allesammen blå tunger. Set her med Jonas, til højre med Louise

 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩
 
I formiddags var jeg så oppe på Gymnasiet for allersidste gang for at få mit eksamensbevis til en rigtig flot dimension. Så er man 100% student, med bevis og det hele. Imorgen skal jeg så studenterkøre igen (vi har valgt at gøre det over 2 dage), og næste fredag kommer mig og Kristines studentergilde.

6 kommentarer:

Haku sagde ...

Sådan girl!! So awesome news, congratulations bby<3

Mousykins sagde ...

Awwe tillykke! XD Fandme en flot karakter at slutte af med! :D

Så mange smukke studenter og Studiner <3

Cecil August sagde ...

Du er for sej, Emma, tillykke!

Sabrina sagde ...

Tillykke med det søde Emma <3
Rigtig flot afsluttende karakter!

Sa-chan sagde ...

Du er pisse sej og jeg elsker dig <3

Unknown sagde ...

Tillykkøøh' Tillykkøøh' Tillykkøøh' Søde Emma!!! <3<3