mandag den 28. maj 2012

at være nørd


billede fra det shoot jeg havde med Sabrina!
Her er lige flere guf-billeder:

Det eneste bidrag jeg faktisk har lavet til disse billeder er mig selv og mit kostume. Sabrina er den der har redigeret det hele ^^
 Find forresten hendes portfolio her

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

I weekenden har jeg bare slappet max af. Jeg var på stranden efter min eksamen om fredagen
med alle andre unge mennesker i hele Silkeborg x_X;; 

og se lige hvor stor killingen hjemme ved Smølf er blevet!
you can't resist the cuteness ~~

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

og lørdag var jeg til nørdelørdag hele dagen i Lunden med avacon (rollespilsforening hvor jeg sidder som arrangør)
hele lørdagen var en rigtig succes! Jeg synes personligt at det bare var SÅ skønt at se alle de glade ansigter dukke op som jeg ser sjældnere og sjældnere, og man hyggede bare og spiste god mad mens man spillede brætspil. magic eller figurspil.

 der var også grill 8D

 the club can't even handle him now!

Jeg brugte selv hele dagen på at spille Arkham Horror med alle expansion-packs (8 udvidelser), så det endte med at jeg slet ikke spillede andet ^^; fra ca. 2 om eftermiddagen til hvad.. 11-halv 12 om aftenen.
  

 Det her var min karakter ^^ firearms, yeah!

 det blev dog lidt langtrukkent til sidst :C

Kristine tog jeg med mig hjem, og søndag hjalp hun mig med at gøre grillen ren, hvorefter vi hyggede med How I met your Mother før vi tog på stranden og hyggede med en masse andre dejlige mennesker. Om aftenen tog jeg hen til Henrik for at spise grill, og i dag har jeg så hygget med Smølf og syet hans pelsbukser til Egerod!

6 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Det.spil.var.bare.så.langt.

Cecil August sagde ...

Nørdet er godt! (Og det er godt nok en bedårende killing)

Mousykins sagde ...

Srsly, that shield and that Pixie(pixie, right? don't kill me!) IS ÜBER AWESOME! You did such a great job on the costume!

Looks like your life is pretty darn shizzle, envious much! :D

Nadi Axel sagde ...

OMG. De. billeder. er. episke!

Sabrina sagde ...

All I hear is grill grill grill ...
KATTEKILLING! :D

Zarsu sagde ...

I fik taget nogle rigtig fede Link billeder c:

Den-der killing...ughghhh, it's cuteness is killing me ;_; Den ligner min kat, da hun var lille ♥

Og det kræver altså skills at kunne bruge så lang tid på et brætspil :'D Noget jeg aldrig lærer, haha!