tirsdag den 8. maj 2012

I søndags var jeg til konfirmation, da Smølfs lillesøster stod for skud. Det var en rigtig hyggelig dag, da jeg fik lov til at tage med ud og køre i en lyserød veteran-bil gennem byen, og så blev middagen afholdt i Bowl 'n fun, som bare lavede den lækreste mad! Og man fik lov til at bowle og lege laser matic <3
we be beautiful ~

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩ 

Og så har jeg den her uge basically bare siddet og færdiggjort mit skjold xD Panda legede lige min lille maler-slave i mandags før jeg tog til Avacon-møde. Ydermere hyper over SVScon! Jeg glæder mig ubeskriveligt meget til at have elverfolket-cosplay på med alle de andre damer! Jeg kan slet ikke glæde mig til at vise mit Link-cosplay frem efter at Sabine postede billeder af hendes photoshoot med Ilder - nu vil jeg bare se alle dem som cosplayer elverfolket! Og så glæder jeg mig også til at skulle have photoshoot med Sabrina senere på måneden! Og til jeg bliver færdig med gymnasiet og holder studenterfest! Og lave cosplay sammen med Anna i sommerferien! Livet er skønt.

Udover det, så har jeg også fødselsdag på torsdag hvor jeg bliver 19 år, og jeg regner med at være crimerider og tage i byen selvom jeg skal møde kl. 8 fredag og være gopher til SVS. Man er jo kun én gang?
(hvis nogle ønsker at give mig en gave til svscon, så elsker jeg bare jordbærtærte)

5 kommentarer:

Zuum sagde ...

Hvor er den kjole fin til dig! :3 Og sløjfen er et dejligt touch! :D

YAH det bliver så fedt til svs! ;W; Glæder mig til at se dig <3
Noo~ glæd dig til at vise dit Link frem! ;A; Ellers så må jeg jo bare glæde mig for to!!!

Orh håber du får en dejlig tur i byen Torsdag!! :D

Sa-chan sagde ...

Jeg har set nogen af billederne fra konfirmationen på facebook, det ser herre nice ud <3
Ps så er du et fjols at du tager ud og drikke før SVS :'D <3

Liv-is-alive sagde ...

Hvorfor er du lige så smuk, hva? Og Smølfs sokker er bare prikken over i'et.

Jeg ved godt hvad jeg skal give dig i gave til SVS - ingentiiiing, buhuuu.

Sabrina sagde ...

Bowling og konfirmation? :D troede sådan noget skulle være kedeligt. Lyder da meget sejt.

Hihihi iiiih glæder mig også rigtig meget til at se dig :* hihi jordbærtærte <3

Panda sagde ...

Emma har smækre ben <3