torsdag den 24. maj 2012

Læseferien skudt igang!

AAAHH!! I dag overstod jeg min første eksamen i eksamens-ræset! Det var AT, almen studieforberedelse, hvor man skal fremlægge det projekt man selv har udformet i starten af året. Jeg var blevet super glad for mit projekt, men også super nervøs for om noget af alt mit bavl overhovedet gav mening. Men det gjorde det! Og det gav endda mening til et 12-tal med uvæsentlige mangler ^^ Og det er en karakter som gælder dobbelt, så WHOOP WHOOP!! Bedste start ever!

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

I mandags havde jeg "sidste skoledag" med alle mine dejlige klassekammerater
vi startede med at mødes hjemme ved julies far, hvor vi spiste fælles morgenmad og uddelte priser for "klassens..."

jeg vandt ikke nogen priser, og det eneste jeg var nomineret til var "klassens mest intelligente" :b det skal dog siges at der ikke var en klassens nørd-pris ~ 

oppe på skolen var der underholdning til den store guldmedalje, flere kåringer af "skolens..." og Kristine var klædt ud som en hård banan.
Elena er også kommet tilbage til Danmark på besøg! <3 og hun kom til arrangementerne hele dagen


vi forærede vores dansklærer, som er glad for at fortælle anekdoter og lade som om at han ved alt, en t-shirt med "fuck Google, ask me". Julie vandt prisen for "skolens mest engagerede elev" - hvilket hun har fortjent!

Efter tovtrækning (som min klasse vandt 2. pladsen i) og vandkamp (hvor jeg kom i baljen to gange), tog jeg hjem for at skifte om til lancier om aftenen. April var min dansepartner, og hun kom og hentede mig så vi kunne ankomme sammen til hallen - med stil!
 Vi ankom på inn-linere, hvilket folk vist synes var meget sjovt ^^
 believe this - April passede inn-linere i str. 34 som fod i hose. So small feet.

ma clothing ~~

Senere skulle vi jo så danse Lancier, og se hvor vi flyver!
Smølf tog ret mange billeder af os :3 Mine forældre og min søster var også med og se os, og det krillede ret meget i maven den der halve time inden man skulle danse, men alt endte med at gå fint, og det var rigtig sjovt! 

Alle var bare så pæne, og middagen derefter oppe på Gymnasiet var en skøn måde at afslutte de tre års skoleforløb på. 

kun 8 eksamener to go!

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Hvad med et billede af dig :c?

Mousykins sagde ...

Google shirt, WANT! Lol :D

Og hvor er dig og April bare tæske lækre! :c

Nårh ja, og KÆMPE MONSTER TILLYKKE MED DIT 12 TAL! :D

Liv-is-alive sagde ...

Ej hvor en FANTASTISK dag, det ser ud til I havde. Virkelig nogle sjove traditioner I har : D og du er temmelig smuk at se på <3