onsdag den 2. maj 2012

 dagens outfit:
 fordi jeg er casual og elsker smølfs aflagte tøj. Det er så behageligt og gået til xD og det køler mine skuldre! Før jeg tog hans t-shirt på lavede han en papirskappe til mig for at jeg ikke blev mere forbrændt:

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩ 
 
så, denne uge har indtil videre været hyggelig og trættende for mit vedkommende (men ikke på en dårlig måde!). Jeg har nemlig valgt at sige at jeg skal prøve på at leve sundt (så vidt som muligt) indtil SVS-con/min fødselsdag, altså godt en uge mere fra nu af. 
 eksempler på sundheden ~ salater, æg, og smoothies som slikken (dengang cocio var på tilbud til 8 kr)

Jeg træner hver dag og siger nej til sukker og overspisning ^^ i dag var jeg ude og cykle en 17 ekstra km sammen med en ved navn Bruno for at nyde det skønne vejr <3 så knap 30 km. cykling for mig i dag, jaaaa

Mandag aften dansede jeg Lancier på skolen sammen med min far, og det var super hyggeligt trods varmen fra de mange mennesker i hallen. Det viste sig også at Julies far (Julie er en af mine meget gode klassekammerater) og min far var gamle bekendte, så de endte med at snakke rigtig meget og gøre aftenen hyggeligere.

og tirsdag var jeg jo så inde og se Avengeeeeers! 


Sammen med Kristine. Og må jeg sige, alle de gode jokes! Den var virkelig sjov på en classy måde, og det var virkelig underholdene og interessant at se alle superheltene sammen ~ Og så var den jo også pæn :b selvom vi ikke så den i 3D.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩ 

Cosplay stuff! 
WIP-billeder med hvordan jeg har lavet skjoldet, og hvad status er.

HANDSKER:
 Jeg har fået lavet ringene færdige, sat pads på, og smølf hjalp mig med at lime ringene på i dag:

SKJOLD:
først satte vi nogle træplader sammen og tegnede skjoldets form:
man kunne ikke se kuglepennen, så jeg tegnede det lige MEGA smukt op.

så satte vi nogle aluminiumsplader på som smølfs far hjalp med at skære ud:
og smølf lavede et mega historisk accurate håndtag til mig 8D

så blev der sat flamingoplader på, og jeg skar skjoldets form ud:
Flamingo er mega undervurderet! siger det bare!

Og her hjalp Panda mig så med at putte en trilliard lag papmaché på ~ derefter lavede jeg skabelon til udsmykningen og klippede det derefter ud i liggeunderlag, og nu er jeg så i færd med at overdynge det med en masse lag hobbylim!:

sådan her ser bagsiden ud på nuværende tidspunkt:
jeg skal også have sat sider på her ud af liggeunderlag, det skal nok blive godt!! Jeg er glad for når Smølf hjælper mig med mine cosplay-ting, da han tænker meget mere praktisk end mig, og han har en større tålmodighed der gør at han ikke bare siger "Det fandme godt nok, gider ikke lave det om", ligesom jeg gør. Han gider faktisk lave det godt, også selvom det betyder det skal laves om :b

Parykken:
hjalp Panda mig også med at style. Jeg endte med at gå efter et meget mere casual look, synes det er bedre ^^

my body is ready!

5 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Dat update is a good update.
Avengers var virkelig nice :'D og Smølf ælsker digøh

Anonym sagde ...

Yay <3 du skal endelig sige til hvis du skal have mere hjælp <3 Elsker at lege med klister :D

L I N A ☆ミ sagde ...

Oooh Cosplay looking awesome! *^* Glæder mig til at se dig til SVS ♥
Det føles super rart at være sund! Specielt fordi man ikke føler sig så træt grundet det store sukker indtag! Work hard~ ^^

Nadi Axel sagde ...

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3 DIT COSPLAY ZOMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *nosebleeds myself to death* <3

Sabrina sagde ...

Hey Emma hvornår kommer du til Vrå? Det ser mega godt ud ;) <3