mandag den 30. april 2012

weekend of birthdays!

se, jeg havde faktisk tænkt mig at være mega aktiv med hensyn til billed-tagning i weekenden, men det var som om at det bare ikke skete :C  så wall of text!
I fredags kom Panda nemlig over og hjalp mig med at lægge papmaché på mit Hylian shield, og om aftenen så vi Titanic (fordi jeg egentlig aldrig har set den..). Nøj, hvor var det da bare en senil gammel dame?
♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩ 

Om lørdagen stod jeg weekend-tidligt op fordi jeg havde arrangeret surprise-brunch for Julie fra min klasse ^^ Mig og Kristine lavede æg, bacon, pandekager og pølser hjemme ved Smølf, hvorefter vi tog ned for at overraske hende sammen med Cecilie og Jonas. Det var SUPER hyggeligt, og hun blev dejligt glad for det <3 Lørdag aften tog jeg så til Kragelund for at deltage i en større fødselsdagsfest for Ida, og jeg opdagede en stor glæde for at blande chokoladesovs og Dooley ^^; eej, ups, fulde Emma blev lidt fuld og svinede med chokoladen. Men elegant og uden tømmermænd eller pinlige historier! 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩ 

Om søndagen var jeg så hjemme ved Smølf, og jeg havde faktisk slet ikke tøj på hele dagen (udover en kigurumi) x'b Jeg morede mig så meget med at spille Final Fantasy XIII-2, at jeg efter at have spillet straight hele dagen først kom i seng halv 1, hvilket har resulteret i at jeg tre nætter i streg har fået for lidt søvn :C 

men over and out, en ny skoleuge står for døren, hvor jeg skal se Avengers, danse Lancier, færdiggøre mit skjold og forhåbentligt belejre Smølfs playstation endnu en aften så jeg kan få gennemført FF XIII-2!

4 kommentarer:

Lisa Jørgensen sagde ...

Glæd dig til Avengers... det virkelig en fantastisk film :) !!

L I N A ☆ミ sagde ...

Aww hvor lyder det bare hyggeligt~ ^^ det er godt at høre du har det godt <3

Zarsu sagde ...

Uhh, glæder mig til at se hvordan dit skjold bliver c:

Åhh, det lyder virkelig som en lækker surprise brunch :'D

Sa-chan sagde ...

"jeg havde faktisk slet ikke tøj på" .. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! (Ud over kigurumi) ... Yoooou son of a biatch <3
Tak for en skønner weekend <3