fredag den 20. april 2012

picture-time

I morges lånte jeg bilen fordi jeg skulle ud og tage nogle cosplay-billeder som i slet ikke må se endnu! Det var sammen med Panda og Mikki, og Smølf tog med for at lege assistent. Smølf fungerede blandt andet som en meget dygtig kappeholder og musiker på den store xylofon som var installeret til børn. Og så fandt han en masse smukke grene. 

dygtige Smølf!

cosplayers like bawses!


det smukke par efter shootet

og mig og Smølfes ømme øjeblikke:

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩ 

Efter skole var jeg så nede med Kristine i byen og hygge med lidt Nachos, og vi fik planlagt at vi vil holde vores studentergilde sammen ^^ super dejligt, da jeg ellers havde tæt på ingen motivation til at arrangere noget!
Da jeg nu har gennemført Alice: Madness Returns, knækker jeg i weekenden hul på Final Fantasy XIII-2. Så må vi jo se hvordan det kommer til at gå ~

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

..... Det er virkelig nogen store kæppe.

Panda sagde ...

Pænt stor pind han har der xD <3 haha. Tak fordi du var så sød at kører os rundt ;w; det er rigtig dejligt. og hyggede mig virkelig ~

Dig og smølf er ret søde <3

L I N A ☆ミ sagde ...

Aww Hygge Hygge~