torsdag den 17. maj 2012

konfirmation og kage

Så for den da, så har Emma haft travlt i en uge igen : D men kun så tilpas meget at det har været rart, for jeg har kun haft travlt med sjove ting. Jeg kommer nemlig ikke til at have rigtig rolig-tid hjemme igen før søndag på et tidspunkt. Og mandag har jeg en rigtig lang sidste skoledag!

Tirsdag har jeg haft Lancier generalprøve med skolen om eftermiddagen, og om morgenen kom Panda og Smølf og hjalp mig med lige at reparere det værste damage på mit Link-cosplay inden lørdag.

Onsdag brugte jeg det meste af dagen på at bage en kage til Kristines søsters konfirmation, da hun meget stærkt havde ønsket at jeg bagte en "Death By Chocolate" til hende! 


Vil blot sige at den indeholder 800 g. chokolade, 1½ pakke smør og 6 dl. fløde. OMNOMNOM!
Onsdag aften prøvede jeg at tage til yoga i fitnessworld med en instruktør som skulle være rigtig god, og jeg blev bare strukket HEEELT ud! han gik ½ time over tiden, og han havde nogle ret syge moves som næsten ingen andre på holdet mestrede. Men det var godt, både styrkemæssigt og smidighedsmæssigt.

Torsdag var jeg så med til den dersens konfimation, og det var en rigtig hyggelig dag. Konfirmanden blev rigtig glad for sine gaver (og kagen), og der var så meget mad at vi alle næsten kløjes i det. 
 
 Tøsen var der også, og vi endte med at sidde og spille en del brætspil som en der hedder Allan havde med ^^
 

 Kristine, hendes mor og hendes bror havde skrevet det flotteste lange rim til/om hende ;D 

og se lige det dessertbord, man! Og kagen var bare så hård at skære <3
 over and out - like a real poser!

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Peanut-skålen er mit billede! :D

Lol, og jeg er da bare grim på det billede :D

Sabrina sagde ...

Kristines lillesøster er totalt minikristine!!! :D se lige 1. billede af hendes lille søster og så det næste af kristine! XD hahahha totalt same face .. og og og den gif er også totalt kristine XD XD XD <3 hahahha loooovely