tirsdag den 29. april 2014

stille og roligt

Siden påsken har jeg slappet max af. Vejret har simpelthen været så dejligt, at jeg prøver på at komme ud når jeg kan og se nogle mennesker.
I onsdags spiste vi mad hjemme med Morten, og han lavede en god gang bacon, kylling, ris og grøntsager! Bum. Efter grin og mad, tog vi ned på havnen for at spise McD til dessert, og fjolle på havnen.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

I fredags tog jeg i fredagsbar med studiet, hvor jeg også inviterede Smølf og Morten. Det endte ud i en hel masse øl, og nogle slentrende gåture ned i byen. Mig og Smølf endte hjemme i seng kl. 9 om aftenen, og jeg sov seriøst bare godt. Jeg vågnede helt af mig selv op til en lille arbejdsdag hvor jeg skulle møde 6.50, og jeg var udhvilet.. Øl gør sgu noget ved søvnen! 

Efter det tog jeg over til Morten for at hygge med ham og Mia Maja, hvor jeg fik en skoldning på terassen, nogle kolde øl og pizza. Vi gamede, så en film og hyggede. 


Søndag sluttede jeg weekenden af med at gøre rent, øve barbie-act med Kristine og bare have det godt sammen med Smølf med god mad.


lidt fra livet som studerende ~ 


Kristina har været forbi med sit nye polaroid kamera, og jeg har bagt æbletærte ~~ 



☆ Life sure is fine! 

Ingen kommentarer: