mandag den 5. maj 2014

SVScon 2014

Så er SVScon 2014 også veloverstået, og det har været en god weekend. 
Jeg startede den ud med at fylde bilen + en trailer op med tegneserier, fordi vi tog og var dealers for Comic Express ~ 


vejret var heldigvis rigtig meget med os hele weekenden ^^




Da vi kom derhen, efter vi havde pakket comic express ud, stod den på weekendens første og eneste pølsemix.



Jeg havde taget Max på igen sammen med Kristina fredag også. Så hyggeligt.
hun elsker hvor in-character jeg kan være....

Lørdag debuterede Kristine og jeg vores Barbie og Ken cosplays.
og jeg måtte også fise i Fætter BR for at købe en Ken-dukke


Vi blev modtaget rigtig godt, og jeg må egentlig erkende at jeg sjældent har haft det så sjovt med at løbe rundt en hel dag og opføre mig som det jeg er klædt ud som. At bevæge sig som en barbiedukke er stærkt vanedannende!!

Mig og Kristine optrådte også, og der er kommet en dårlig kvalitets-video op af os som kan ses lige her.
Derudover fandt jeg en masse dejlige cosplayere, men den eneste stort set jeg fik billede af var søde Cindy, som var klæde ud som Link fra Minish Cap! :D 

Søndag deltog mig, Kristine og Morten også  i Hobo cosplay igen, men desværre røg vi ud i første runde i år :C ingen kunne lide vores Mike Wasayski.. Men dog var det stadig super sjovt at se de andre!!
gathering af Jack frost, Olaf og Toothiana.

Andet guf fra weekenden:
to flotte fyre!

Niko og Cathrine var musene fra Askepot!! such cute

Lumre Louise og flotte Tøsen

Da vi endelig fik slæbt os hjem søndag efter en detour ind i Ikast og tømning af tegneserie-traileren, spiste jeg en god skål salat
sjældent har salat smagt så godt! 

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Hahaha, Lumre Louise!