mandag den 26. maj 2014

kærlighed og karneval

Jeg har rigtignok haft tid til at være lidt kreativ, og jeg er næsten færdig med undertøjs-delen til mit store Genki-kostume som skal være færdig til August. Jeg føler jeg er bagude, men med sommerferien i vente går det hele nok.


♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

I torsdags ville jeg gøre noget sødt for Smølf fordi jeg havde haft en dårlig dag og kom i tanke om hvor meget jeg egentlig holder af ham. Så jeg lavede aftensmad med tilhørende dessert som let kunne pakkes sammen, og så kørte vi op til en hyggelig park og spiste det på picnic-tæppe med udsigt udover byen.
Nogle gange er det bare vigtigt at være lidt spontan og gøre søde ting for hinanden.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Ellers så gik karneval jo løs her i Aalborg i lørdags! Mig og Smølf startede med at tage hen til Kristine og Tøsen, da vi skulle sidde på deres altan og se optoget oppefra.

Vi havde dyretema ~
Jeg havde lavet en blomsterkrone med gevir på, og Astrid havde været så sød at farve min kjole lyserød i bunden for mig ~

Smølf fulgte dog karnevals-temaet som var "tidens trend" og klædte sig ud som Conchita Wurst.


Det var sjovt som altid at se optoget, og hold da op alle de fulderikker! 
Bjønebanden dukkede op side om side med politiet

Avengers assemble!

Det er ikke hver dag man kan tage løbehjulet nedaf hele vesterbro. EN HJORT!

Optoget begynder!

En uhyggelig klovn og farvebomber

Der var så mange klædt ud som minions :D 

kreativt! 

Kanin, buk og hjort!

Sascha og Kenny var Minnie og Mickey mouse :3 

Efter optoget stilnede af gik vi ned i Comic Express for at spise grillmad og hygge lidt. Dog synes jeg og nogle andre at det hurtigt blev lidt kedeligt, og folk fra paraden var begyndt at blive liiiidt for fulde til at det var sjovt længere. Da jeg selv fandt mig meget ædru, foreslog jeg en køretur ud til havet. MiaMaja og Morten synes det var en god idé, så mig, Smølf, Miamaja og Morten kørte ud til Blokhus strand for at spise is. Jeg soppede også et stykke tid med Miamaja, og vi kørte ud til en skov og gik en god lang skovtur også.

Det var virkelig en hyggelig flugt til landet, som vi bare blev enige om at skulle gentage igen mange gange til sommer.

Igår fik jeg lige i en snæver vænning byttet mig til en arbejdsvagt som betyder at jeg kunne få fri på dagen for min mors og fars kobberbryllup :D Woop Woop!

1 kommentar:

Liv-is-alive sagde ...

Jeg glæder mig hvert år til jeres karnevals-blogs c: det ser så hyggeligt ud! God Aalborg-tradition :D

Hvor er du fandens pæn.

Og is er godt for helbredet og humøret <3 Har SMølf godkendt at du lagde det sidste billede op? haha