torsdag den 22. maj 2014

Tiden flyver når man..

I tiden siden sidste indlæg er der sket så meget at jeg knap kan huske det. Kristone og jeg kiggede en uge efter min fødselsdag på hinanden i vantro, da det gik op for os at der faktisk kun var gået en enkelt uge. Hvilket også er grunden til at bloggen her ikke er blevet opdateret! 

Jeg har været sammen med en hel bunke af venner, heriblandt Sascha, Kenny, Tøsen, masser af Kristine, Astrid og Julie.


Jeg har bagt æbletærte til særligt udvalgte, og chokolademousse til mig, Julie og Smølf. 
Jeg har købt 2 nye figurer, afleveret mit store uni-projekt og har haft min sidste forelæsning for dette semester. 


Jeg har grædt og grint og snakket om alt mellem himmel og jord med de mennesker jeg holder mest af, og jeg har både haft plads til kreativitet, ny træningsrutine og seriøse skoleting med en dejlig studiegruppe.


Jeg har også arbejdet, og den fact at jeg ikke kan komme af med de arbejdsvagter jeg har lige midt i animecon er ved at drive mig til absolut vanvid. 

Nu står tiden på eksamenslæsning og karneval, og hvis jeg er heldig har jeg tid til at komme lidt på shoot og sy lidt videre på mine nye cosplayprojekter!

1 kommentar:

Sa-chan sagde ...

Sødeste dig <3