mandag den 12. maj 2014

fødselsdagsparteh

I sidste uge gik det stille og roligt for sig med rapport-skrivning på uni med sturdiegruppen, da vi er ved at være en smule presset op mod aflevering. 

Vi spiser virkelig meget slik når vi retter rapport, og for at gøre op for det har jeg været ude og gå tur med Julianes hund, Vera, så både mig og Smølf bliver luftet i gråvejret.

Derudover har jeg også været hjemme ved Kristine og hjælpe hende med at rydde op på værelset, og Tøsen bød på lækker onsdags-mad efterfulgt af mere Harry Potter 1 gaming på hendes playstation. You never get enough!

Og forresten Kristine, jeg aner sgu heller ikke hvad jeg skulle gøre med mit liv hvis jeg ikke havde dig at passe på, og hvis du ikke var der til at holde styr på mig og mit liv

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Fredag aften ankom en bil med både Panda og Sofie i, da de kom en dag tidligt til min fødselsdag.
Jeg blev vækket lørdag morgen med sang, gaver og virkelig, VIRKELIG lækker morgenmad!! ´w` 

Og til min overraskelse var det ikke kun husholdningen der vækkede mig, men også Kristine og Tøsen! Plottwist! Alle de dejlige mennesker jeg omgiver mig med er nu noget jeg aldrig kommer til at forstå helt til bunds. Hvem andre bliver da lige vækket af kæreste, søster og 3 venner med sang, gave og morgenmad bestående af pandekager, jordbær, hindbær, banan, te ect.?

Nå, men efter det hele var overstået, og vi alle havde tygget af munden og gjort os anstændige, gik jeg en tur ned i byen med Panda og Sofie. Vi sluttede af nede i Karolinelund, hvor mig og Morten holdt stor fødselsdag med leg, mad og alkohol!

Mig og Kristine prøvede at indføre god gammeldags rouladerundbold, som vi havde lært i vores tidlige FDF-år, og jeg tror da det var en succes xD sådan da. Folk hyggede sig ihvertfald!

Derudover havde vi stillet beerpong-bord op og lavet masser af mad. 

Teddy supplerede desserten op med jordbærtærter, og jeg er rimelig overvældet over alle de gaver jeg har fået! Så meget zelda, så mange spil og så mange betænksomme ting.


Tusind mange tak for alle som mødte op med godt humør og fejrede os og havde en god aften med os! 


1 kommentar:

Sa-chan sagde ...

Sødeste fineste kæreste Emma babu <3