mandag den 2. juni 2014

Eksamensperiode

Tirsdag var jeg til min første skriftlige eksamen i år, som var Introduktion til Eksperimentalpsykologi ~ For at fejre det tog jeg ned i byen for at købe mig min allerførste helt egen rigtige nye smukke flotte symaskine!!

Se hvor flot den er! :D 

Og for at have noget at sy i, tog jeg i Stof og Stil og købte stof for hvad... 1000 kr?

Så det.. Nu har min økonomi det var super! Men jeg har alt hvad jeg har brug for til at gå i gang med mit store sommerprojekt. Such nice. 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

I onsdags var der sædvanlig madonsdag, som mig og Smølf denne gang havde valgt at flytte ud på græsset med vores grill (som skulle indvies) ~ Derudover var selskabet blevet til Morten, Miamaja, Astrid og Kristine.
Babies <'3

Flotte Morten!

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Fredag var jeg i byen med Kristine og chille, hvor vi gjorde et pitstop på en bænk med frugt og forfriskninger ~ Det er altid dejligt at være sammen med Kristine.
Søde baby! 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Lørdag smuttede jeg over til Morten efter arbejde for at få min fødselsdagsgave fra ham, Jennie, Miamaja og Emil :D

Wuhuuu!
Ruling this so much, jeg elsker endelig at have et mariokart at spille med andre.

Efter vi havde spillet lidt sammen ringede Smølf og spurgte om vi ville med ud og have sushi. Det var belønning fra SVS-con hvor vi stod i comic express og solgte tegneserier. Vi var på Fusion, hvilket var virkelig .. Sex i min mund!

Mmh, sushilicious! So good.

Bagefter var der dessert på Abbey Road, hvor jeg trods allerede fyldt mave ikke kunne lade være med at tage en citron-marengs tærte.. Fordi.. Jamen deres kager så bare lidt for fantastiske ud 

Citron-marengstærte.. God, den var god!

MMH! 

Imorgen tager jeg bilen til Silkeborg for at chille i en uge med hjembyen efter min calculus-eksamen!



5 kommentarer:

Haku sagde ...

Omg dat sushi *w*

Mutti sagde ...

Dejligt

Liv-is-alive sagde ...

OMG er jeg dum fordi jeg først nu har fanget hvem du skal cosplaye?! : D :D :D

Anonym sagde ...

Kommer der snart nyyttttt :-)

Mor sagde ...

Nyytttt