tirsdag den 22. april 2014

Påske i billeder

Så er påsken ovre! Det var nogle højst velkomne fridage for mit vedkommende, hvor jeg også har arbejdet og fået lidt helligdags-løn ~ :D
Slideshow om mit liv i påsken:

Jeg har spillet Pikmin med Morten og lånt det ~ Det er virkelig sjovt!

Jeg har arbejdet ~ sexy phonegirl photo

Jeg har købt nye sko ~ vagabondsko sat ned fra 900 kr. til 75 kr. 

Jeg har lavet Barbie og Ken-lydspor til SVScon med Kristine

Jeg har været cosplaykriger med Kristine og syet barbie-kostumer

Jeg har hjulpet Julie med at lave en matematik-aflevering

Jeg har lavet pandekager til Kristine og Smølf

Og det var Emmas påske. 
Nu sidder jeg på universitet igen og er igang med at færdiggøre vores projekt :D Som handler om at opnå ejerskab til en projektering af ens hånd~ bumbum. Spændende. 

1 kommentar:

Liv-is-alive sagde ...

Pssst, husk at få nogle til at optage jeres barbie act! JEG GLÆDER MIG SÅ MEGT