søndag den 6. april 2014

Flere mennesker og mere cosplay


Så er jeg så småt ved at komme mig over J-popcon; en af de mest eventfulde weekender jeg har på et år. Dog er jeg ikke trappet ned på travlhed i løbet af min uge, da jeg har haft noget at lave hver eneste dag.
Jeg havde nemlig aftalt med min mor, at hun skulle komme op til Aalborg og indløse sin julegave fra mig, som var et cafébesøg. Hun kom tirsdag sen eftermiddag, og efter et smut ud i Stof&Stil og Ikea (hvor jeg ENDELIG har fået købt mig en arbejdslampe) lavede vi ovnbagt laks og så "The Heat". Det var en rigtig typsik mig-og-min-mor aften, hvor vi grinede over Sandra Bullocks-film og drak te. 
Onsdag havde jeg valgt at holde fri fra uni for at kunne tage i byen med hende, og vi fandt da nogle fantastiske tilbud i Salling! Jeg har shoppet i Salling for 95 kr, og har fået: to par pæne strømpebukser, et par stram-op shorts, en crack-neglelak og en ny brun flydende eyeliner. Ikke en dårlig handel! 
Efter det spiste vi inde på café Spiret, som lavede nogle uovertrufne salater, og tog afsked fordi jeg skulle til et møde på uni. 
Dage med den allerbedste mor <'3 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Her i weekenden har jeg været til Kita-træf 14.1 nede i huset i Aalborg, som har været hyggeligt som altid! Desværre skulle jeg arbejde både lørdag og søndag, men kun til kl. 15 og 14, så jeg har sagtens kunne være med til meget af det sjove. Jeg har slet ikke vundet nogle konkurrencer denne gang (WAAAT?!), men bare slappet af og grint/hygget med vennerne.
billede stjålet af Sascha
Kristina havde også fået mig overtalt til liiiige at smække et Max-cosplay sammen fra Fedtmule og Søn, hvilket folk tog godt imod

Jeg elsker seriøst de tænder jeg har lavet til ham, de var en god investering hvis man tæller i grin og væmmelser de har givet folk (når jeg tog dem ud). Og Kristina var bare en bebu Roxanne!! 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Den kommende uge skal jeg blot hygge mig med skolearbejde, biograftur og forhåbentlig noget godt mad.. Livet er skønt nok.

1 kommentar:

Liv-is-alive sagde ...

Stjal lidt din mor/datter film idé...

Og du så søøød at se på!