mandag den 14. april 2014

road-trip weekend

I fredags overgav jeg mig og fik købt en smartphone af en fra min studiegruppe ~ ej hov! Men en samsung galaxy note 2 til 600 kr. var nu bare svær at sige nej til! Så nu kan i godt se frem til mange flere hverdags-billeder fra mig, når jeg har et kamera at rende rundt med i lommen.
som eksempel kan i lige se de påskeæg vi har fået af min mor 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Denne weekend har stået i svigerfamilien og århusianernes tegn. Fredag startede mig og smølf ud med at køre til Silkeborg fordi smølfs mor og kæreste havde valgt at de penge som de fik tilbage i skat skulle bruges på en restauranttur med alle børnene. 
mmmmh, sushi, kinesisk og en god fadbamse

Det var super lækkert og hyggeligt at være ude at spise på kings hvor der var bl.a. sushi, men desværre har mig og smølf været rigtig sløje de her dage.. vi snotter,  har ondt i halsen,  og smølf klarer sig flot taget hans feber i betragtning...
road-triiiiip

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Lørdag efter at have hængt ud med lidt mere af svigerfamilien og min søster,  kørte vi videre mod Århus for at hygge med nogle venner vi ikke har set i virkelig lang tid.  Vi skulle måske hente Anders i toys r us, og jeg kunne måske ikke helt styre det,  haha! 
Iron-man figur og lidt sullivan-legetøj..

Blockbuster har også 40 % på alt brugt, sååå... 90 kr. for disse sammenlagt 

Derefter tog vi hen til Nedergaard og hans kæreste for at spise,  hvorefter vi alle tog hen til Jens og Maria for at hygge. Vi overnattede,  og søndag har vi dvasket,  spist, kørt tilbage til Aalborg og blevet nusset om af Kristine ♡
God afslutning på en god weekend. 

Mandag morgen blev vi dog mødt med mere sygdom, så Smølf er blevet i sengen mens jeg har slæbt mig i skole, så jeg kan sidde og snotte og hakke i forelæsningerne.. jep

Ingen kommentarer: