torsdag den 10. april 2014

film, shoot og nye projekter





I tirsdags tog jeg hen til Kristine-babs efter skole sammen med Astrid og Smølf for at spise tidlig aftensmad (kl. 4, haha!). Kristine havde bare været en skat og havde lavet alt for lækkert rugbrøds-bord med varm leverpostej, æg, ørred og andre lækkerier! 
Grunden til den tidlige aftensmad var at vi alle 4 skulle ind 18.15 og se den ny Captain America film!


Jeg må sige, jeg er positivt overrasket! Den havde den genkendende fantastiske marvel-humor blandet med superhelte og masser masser af action! Alt hvad man godt kan lide :D Hvis jeg skal sige noget som helst negativt, så skulle det være at klimaks var ekstremt langt, da jeg tror det begynder halvvejs inde i filmen (det med meget action). Men actionen var så fed, at jeg ikke synes det gjorde noget.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Onsdag sneg jeg mig tidligt ud fra univeristet, da Sascha havde lokket mig ud på et photoshoot med mit nye Hilda-cosplay fra Zelda.

Smuk sag fra Sascha



Astrid var også med, og hun tog også nogle billeder til sidst da hun var færdig med at holde lys-reflektoren og gøre mig blind. Jeg har ikke set de færdigredigerede billede endnu, men jeg er overbevist om at de bliver flottere end jeg næsten fortjener! Sascha havde nemlig også været fantastisk og lagt min make-up, hvilket hun også bare er smadderdygtig til.

Bonus-gif fra Astrid!

Efter shootet tog jeg lige Astrid med hjem, da Kristine også kom til madaften. Jeg lavede linsesuppe til dem, og til dessert drak vi wiener melange og spillede munchkin ~ Livet er godt.



♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

Idag (torsdag) har jeg hentet Kristine og Astrid direkte efter skole, fordi vi alle lige tog en fællestur ud til city syd for at tage i Stof&Stil, Ikea, Panduro ect. til cosplay og andre ting. Kom også lidt hjem med et par bukser og nogle Ikea-kopper, hovsa!
Cosplay-relateret har det mere specifikt været til mig og Kristines kommende projekt: Barbie og Ken fra Barbie: Life In The Dreamhouse!! :D <..3


Det er lidt fjollet hvor meget jeg glæder mig til at lege barbie og ken med Kristine......

1 kommentar:

Sa-chan sagde ...

Vi blir så fucker fab, og du kan bare slet ikke påstå at det kun er min blog der udelukkende handler om dig, haha <3