onsdag den 7. marts 2012

I can do this!
så snart i lige har trykket play så i kan høre denne dejlige sang:


nogle outfits.. jeg får ikke rigtigt taget billeder, men kan sige at jeg også er begyndt at gå i kjole til hverdag:
 min mor har strikket denne herlige sag til mig! Ægte uld, så den varmer bare godt til 

 

  ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩ 

I weekenden var Kristine på besøg, og det var så hyggeligt bare at.. du ved, hygge med hende. Vi spiste masser af mad, okkels-is og syede. Og så top model. Jeg har nu udviklet en afhængighed til programmet.
lovely girl. selvom jeg godt ved hun gerne vil have nye venner som ikke er så ærlige overfor hende som jeg er. 

søndag eftermiddag var jeg henne ved en af mine mors veninder som havde ryddet op i lejligheden, og jeg erhvervede mig nogle pæne lamper, papirkurv, brødkurv, et tøjstativ (tænker til cosplays), desert-skåle og nogle pæne opbevarings-glas. woop woop til gratis voksen-ting! (har jeg sagt at mig og Smølf også gratis får vores ønskede sorte firkantede Aida-porcelæn?)

 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩ 

 JEG GLÆDER MIG BARE SÅ MEGET TIL AT SKULLE COSPLAYE ELVERFOLKET!!
look at how ready I am!! med ny halskæde og det hele. har syet alt læderet i trøjen og lavet min dolkskede færdig. MED DUSK!

 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩ 

Skolen er virkelig easy-peasy lige for tiden, så jeg udnytter den ekstra fritid til at træne ekstra 8D selvom jeg nu tvivler på resultaterne, eftersom at jeg også har udviklet en enorm sult og skiftende cravings. Hvis jeg ikke vidste bedre, ville jeg tro at jeg var gravid (jeg har også voldsomme humørsvingninger og skiftende dårligt og godt helbred). Og så tænker jeg også meget på alt det AT som jeg burde lave/læse.

 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩ 

og så nogle små peaks fra min hverdag (mobilbilleder):

 Smølf der sover eftermiddagslur = teh luf.

baby-carrier. Yes.

 indersiden af en toiletdør på gymnasiet. Og det var hverken mig eller Kristine der gjorde det ô_O dem Sherlock fans are out there!

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

og du skulle vælge det værste billede?

Liv-is-alive sagde ...

EJ I HAR BARE EN SEJ SHERLOCK SKOLE.

Zarsu sagde ...

BEAUTIFUK OUTFIT FACE. Men hvor er din mor hardcore til at strikke :D Din trøje er mega flot!

Ej, lad lige være med allerede at være så langt henne med it cosplay. Men goddamn, hvor ser det bare GODT ud *-*

Og ædeflip af at træne er sådan en fæl ting, haha <3