tirsdag den 28. februar 2012

og så opdagede jeg lige at jeg ikke har opdateret (eller overvejet at opdatere) i over en uge. Og det er ikke fordi jeg har haft travlt med noget vigtigt, arbejdet på cosplay (eller andre kreative projekter) eller arbejdet. For jeg har ikke et arbejde. Det er heller ikke fordi jeg har haft mange afleveringer, eller fordi jeg har haft lange skoledage.. næh.. eller haft travlt i weekenden.. næh.. :b

MEN! Jeg har da været til en fødselsdagsfest oppe i Aalborg! Astrids og Saschas fødselsdag, hvor vi blev inviteret ind til en temafest i "Cirkus Sastrid".
 se indlæg om det, her, her og her
Og elskede lille søde Sabrina rendte rundt med et analog kamera <3 nogle af hendes hyggebilleder:

Mig og Kristine sov ved Louise fra fredag til søndag, og det var så hyggeligt at jeg også glæder  mig til at gentage succes'en til Kita. 

 ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩  

Men UDOVER denne dejlige fødselsdagsfest har jeg intet spændende lavet. Jeg har gennemført mit Skyward Sword-spil. Og jeg har gennemført God og War 1 med Smølf. Og jeg har nu set 9 sæsoner af Scrubs. Og jeg har nu spillet ca. 10 timer Pokémon Black. 
Så der sker faktisk ikke noget spændende. Jeg arbejder stille og roligt på et skoleprojekt (AT-eksamens-projekt), hvor jeg læser psykologiske teorier, afhandling om Søren Kierkegaard og science fiction. 

Nu skal jeg ned i byen sammen med Kristine og hygge. Vi skal sidde sammen og arbejde på vores projekter (hun har om pesten i Athen), samt spise nachos på Humleshock.

NumNum!

2 kommentarer:

Zarsu sagde ...

Hvis du selv mener du har et kedeligt liv, så synes jeg bare du skal blogge om spil. DET ER ALDRIG KEDELIGT :'D
Og det var så hyggeligt at se dig til fødselsdagen, og endnu engang tak for gaven ♥

Nadi Axel sagde ...

**SPOILER**
Gennemført Skyward Sword ;__; var det ikk bare en mega dejlig ending? Jeg blev bare mega nedern hvor at de slet ikk fik kysset... Have to face at Link og Zelda aldrig får lov til det >_<
**SPOILER END**
Kunne slet ikk genkende dig til festen XD *fail* må være verdens værste menneske-kender @w@ *fail*
Og jeg nævnte endda dit Link-cosplay overfor nogle, og så var du lige der *mere fail*