lørdag den 11. februar 2012

 ferieeee! Igår hjalp jeg min søster med at flytte ud til hendes nye værelse i byen. Det bliver lidt underligt at hun smutter, men vi har aftalt en ugentlig maddag hvor både hende og Smølf kommer og spiser med

jeg smuttede lige forbi en genbrug på vej hjem fra træning i dag, og jeg fandt denne skønne ting til 10 kr!

den kunne ikke lukkes, så jeg tilføjede lige en tryk-knap og en sort sløjfe af silkebånd. 
it will be used for my pretty days. Which is not today.

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩  

har jeg allerede sagt at jeg synes det er lidt trist at gymnasiet snart er ovre? Jeg kommer sådan til at savne disse to fjollehoveder som jeg ser mest til i min klasse:
 dette billede er taget under en af deres mange slåskampe efter at Julie har spist sukker, og Jonas har fået sovet for lidt, men gjort det op med en god kop cappuccino.

og det her er så mig når jeg er serious business deroppe:

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩ 

På mandag kommer Kristine og Anna over for at sy elverfolket-cosplay, og det bliver dejligt med selskab og godt humør i huset!

 god vinterferie allesammen (dem som har det i hvert fald)

2 kommentarer:

Sabrina sagde ...

Uuuuh pelsdimmer til 10,- <3 og sløjfen er bare helt perfekt :3

Tro mig, det er underligt når gym er ovre.

Zarsu sagde ...

Hyggeligt med en ugentlig maddag - så er I sikker på stadig at se en masse til hinanden :D

Og jeg elsker bare krave-pelse *-* Dejligt fund!

Nyd nu din ferie, så længe den varer :D