fredag den 3. februar 2012

Det er vildt hvor meget en almindelig hverdag kan fortære ens ressourcer :C Jeg har slet ikke energi til at træne så meget som jeg egentlig gerne vil.. endte endda med kun at danse én time i mandags istedet for to, udelukkende fordi jeg havde lidt kvalme og bare ingen energi.
Men på den gode side, så har jeg hængt dejligt meget ud med Kristine og Smølf den her uge! I mandags tog mig og Kristine spontant ned i byen, og hun endte med at give fastelavnsbolle og kaffe på biblioteket




biblioteket er nemlig lige blevet bygget helt om, så nu er det bare et mega fedt hæng-ud sted! Som vi helt sikkert vil benytte os mere af i løbet af vores AT-forløb.
Tirsdag spiste jeg hjemme ved svigermor, Heidi, igen og mødte hendes kærestes børn. Meget hyggeligt! onsdag fandt jeg ud af mit AT-emne, lavede fysikaflevering med Julie og spillede brætspil med Kristine, Smølf og Jens. Torsdag tog jeg op til Panda og fik farvet hår, hvorefter Smølf kom og spiste med igen, og jeg viste ham 1. episode af BBC's Sherlock. He loved it


♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

undskyld mig, mens jeg går ned og henter min alt for sene morgenkaffe, der har resulteret i at jeg har været tæt på snappe hovedet af alle der kom inden for mit synsfelt i morges.
folk der ser at jeg blogger i timen i stedet for at følge med i fysik:

3 kommentarer:

Zarsu sagde ...

Det er okay ikke at gå amok med motion når man skal gøre det godt i skolen! Så længe du bare for bevæget dig lidt hver uge, og ikke går helt i stå, så går det jo :D

Sa-chan sagde ...

Emma, tumblr + dig = no go.
Tak for en super hyggelig uge <3

L I N A ☆ミ sagde ...

Aww Jeg håber at når solen begynder at komme tilbage, at den vil give dig energi igen. Det er jo et lidt energi sugende vejr her på det sidste! :/

og du skal ikke være ked af at Fysik er underligt, det er bare et hardcore no one understands it fag! ^^ Du skal nok få fat på det engang! ^^