torsdag den 29. marts 2012

Så.. I denne uge har jeg været til terminsprøver hver dag siden tirsdag. Det er røvsygt for at være helt ærlig, da jeg egentlig ikke ser den store pointe i prøverne. Synes det er ringe hvis lærerne vil give os karakterer baseret på en enkelt prøve frem for alle de afleveringer vi har produceret, især når eksamenerne står om nogle måneder. 
Men sæt denne video på (som Kristine viste mig) og kom i foråsstemning med dette indlæg!

Dagens outfit:
til engelsk-prøven

Nogle billeder fra min uge i det dejlige vejr:

 
 

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩ 

I dag har jeg så leget med Kristine. Vi har taget nogle billeder til noget DKos-materiale (jeg ved egentlig ikke om jeg må sige helt nøjagtigt hvad dét er for noget endnu), og her kan i så se Kristines kærlighed til vores frikadeller:
EAT.. ALL THE MEATBALLS!

Vi lavede en tutorial. Og hvis i kan gætte om hvad, så er i rimelig seje : D
hurrdurrr

Hun viste mig også et nyt farligt program som jeg ret hurtigt er blevet afhængig af. Det hedder "Work of Art":

Det er bygget op af samme princip som Top Model og Project Runway, men denne gang er det bare med kunst. Malerier, skulpturer, performer-kunst, abstrakt kunst.. it ALL. Og hvis man er til den slags, så er det et super fedt program, da det også er nogle ret specielle morsomme personligheder der deltager ^^

Imorgen skal jeg til matematik-terminsprøve, og så har jeg FERIE! woop woop!

4 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Fuck jeg er sød altså :'D

Liv-is-alive sagde ...

Jeg så work of art på DR HD - det er ret sjovt!
Godt med ferie, hva? :D

Sabrina sagde ...

Frikadelle-kærlighed <3

Zarsu sagde ...

Ej okay - jeres lærere gør det da forkert, hvis jeres årskarakter afhænger af en terminsprøve :/ Mine lærer inkluderede bare den karakter sammen med alle de andre, man fik hen over året.

Og jeg savner allerede det varme sommer-like vejr :C DUMME VEJR MED HUMØRSVINGNINGER.