mandag den 19. marts 2012

Og så kom jeg hjem! Jeg har været væk hjemmefra fra onsdag morgen til søndag eftermiddag grundet skole og venner. I onsdags drog jeg til København efter skole med min klasse for at tage på ekskursion med dansk og psykologi. 

Julie og Jonas fra min klasse - aka my companions

Vi startede med at tage ind og få en rundvisning i DR-byen, hvilket var ret spændende ~ At se studierne og høre om hvordan det hele foregår - fra nyhederne til radioteater.
 


derefter tog jeg ud til Thisted for at hygge og overnatte <3

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩ 

Torsdag var vi inde og se en udstilling med Krøyer, en maler fra 1800-tallet der malede så smukt *A * 

normalt synes jeg malerier kan være ret kedelige, men denne udstilling er jeg bare glad for at have set.

 høhø.. dværg

og lige en fra statens museum for kunst:

Efter skoletingene var afsluttet hyggede jeg på hotel med nogle fra klassen og tog hen til Thisted igen hvor vi lavede Brinner ~ Breakfast for dinner:

it was delicious.

om aftenen tog jeg igen med klassen for at se "Bliktrommen", et teaterstykke om en dreng under 2. Verdenskrig som nægtede at vokse op. Det var rigtig godt, men lidt langtrukkent når det først ender kl. 11 :c

Fredag morgen var det hygge i København centrum ~ samt en psykologi-undersøgelse
vejret var skønt!

Senere fredag sad jeg så i offentlig transportmiddel fra kl. 12 til halv 7 om aftenen 8D 
med meget kortspil

Fordi jeg skulle hele vejen til Aalborg! Til Kita med Kristine hvor jeg sov ved Louise og hyggede med Tøsen, Louise, Oli, Sascha, Sabrina, Kristina og Kristine. Jeg var en rigtig vinder i weekenden, da jeg startede med at vinde Stepmania-battle, og lørdag tog jeg banko-præmien. Pictures come next time, for jeg brugte ikke selv kamera, men venter på at andre mennesker smider deres op.

EDIT!! Nu med billeder fra Tøsens blog:
Louise og Oli var Power Rangers ^^ 

 I FEEL SO PRETTY


Nu med billeder fra Sascha's fjæsbog:
 mit outfit ~ Nederdelen er hjemmelavet Zelda-style!
 
 mig der har præmieoverrækkelse af en Bleach-boks ~ Fordi de DESVÆRRE kun havde dén og Kiki den lille heks at vælge imellem ;D


Rangers like a baws!


Tak for et godt kita!

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Hvor er i pæne i København allesammen man, og du burde se billederne på Tøsens blog, du er verdens sødeste derp :D

Zarsu sagde ...

DR Byen er fed - jeg har også været på rundtur derhenne for nogle år siden :D

Og du vandt bare alt for meget, haha xD Super heldigt - især at der DESVÆRRE kun var et hel box sæt du kunne få :'D