mandag den 12. marts 2012

 Hey! Hey listen!! Listen! Hey!

siger min nye lille fe. Jeg mangler at montere den i glaskrukken, men så er der Link-accesory for alle pengene! : D lavet af glaskugle fra BR, mosgummi og et glas fundet i genbrug. Er ret tilfreds med brugen af materialer x'D

  ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩ 

I fredags var jeg i Kragelund for at hygge med vennerne. Mia (som flyttede til København for lidt over et halvt år siden) kom nemlig hjem i weekenden og fejrede det med masser af lækker mad og venner! Jeg foråd mig i deres lækre tærter og frikadeller, og jeg bidrog selv med en kokos-chokolade kage:

 it was so moisty! Brugte denne her opskrift fra Anarkistens (ægte) kogebog

  ♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩ 
 
 Idag har jeg så været til vejledning om mit AT-projekt, og bagefter trænede jeg med Smølf
these are my guns.. they're not very big :C quite small actually.

Og bagefter stod den på mere AT. Mit projekt hedder "Angsten for en teknologisk overtagelse", og jeg er bare så lykkelig for at jeg nu har fået det hele til at give mening!


 ma work-station ~ Tror på at jeg nok skal få lavet et OK-projekt!

og piv.. ja, hun er bare tyk. Bogstavelig talt, hun er begyndt at tage på :/

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Hold nu kæft mit dit AT overskud man <3

Hvor er din navi blevet flot!!

Zarsu sagde ...

Din Navi er bare ALT for nuttet ;w; Synes det er fedt at du laver den detalje til dit cosplay!