søndag den 25. marts 2012

 Oh happy day! Er du syg, vejret er da dejligt for tiden? Det giver mig overskud til den slags ting her:

 yeah, sund frokost <3

 Den her uge har været skøn. Og jeg startede den med at vågne op og se sådan ud:
Smølf siger jeg ligner Edward Cullen.... not sure if like

Jeg har trænet 4 dage i streg denne uge, fra mandag til torsdag. Jeg er godt tilfreds med mig selv, og imorgen starter en ny uge! fuck yeah ~ Fyldt med dumme terminsprøver.

MEN! jeg har fået lavet mit utility-belt til Link:
 
I like it long time! Det er pure læder, liggeunderlag og lim.

og jeg har stylet min Spejder-paryk:

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩ 

for at komme tilbage igen..
Torsdag synes jeg var en rigtig god dag. Så lad mig fortælle om den. Min cykel var gået i gear-smadder, så jeg besluttede mig for at holde en fridag fra skolen (som en ægte crimerider). Hele dagen stod i Smølfs tegn, så vi startede dagen med at tage ned og træne ben og kondition. Til frokost spiste vi smoothies og jeg fik aftensmads-rester. Jeg spillede nogle timer Alice: Madness Returns på hans PS3, og om eftermiddagen tog vi hjem til mig og lå en times tid på græsplænen
 
han tog sig en lur, og jeg læste Neon Genesis Evangelion.
Senere var der fælles aftensmad, samt en episode eller to af supernatural. Utroligt afslappende hvis jeg selv skal sige det. Det eneste upraktiske er bare, at jeg har så mange "fridage" i øjeblikket at jeg ikke kan finde hoved og hale i ugedagene xD er det nu søndag eller lørdag i dag?

♩ ♪ ♫ ♬ ☆ ☆~~~~~~~~~~~~~~~~☆ ☆ ♬ ♫ ♪ ♩

og lige til sidst.. se hvad vi fandt i København x) nom... eller..

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Jeg er glad for at du har det godt! (og at du er klam sammen med smølf, men det er okay siden jeg elsker jer begge to)

Zarsu sagde ...

ÆG. TEH BEST FOOD.

Haha, du ER Edward :'D
+ Dit bælte ser vildt godt ud *-*

Og kærestedage er dejlige :D