torsdag den 30. december 2010

Jeg begyndte først at spise spegepølse

Da jeg smagte din spegepølse
ME GUSTA!

 Her i ferien satte jeg mig selv et lille mini-projekt for. Jeg fik meget hurtig inspiration fra en helt tilfældig kilde til at lave et heartless-cosplay fra Kingdom Hearts :3 Jeg hoppede i bilen med min mor til Herning og jeg købte stoffet ind, og syede det hele på en enkelt dag, og er ret tilfreds med resultatet~ I morges kom Panda så for at have et shoot med mig

Her er så min inspiration:

og her er resultatet:


Oh dear god, det var koldt! Der gik et stykke tid før jeg kunne føle mine tæer bagefter ^^; Men det vat det hele værd. Vil rigtig gerne ud igen engang når vejret er varmere og have flere billeder.

_________________________________________________

I must have done something right

4 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Freak<3

Sabrina sagde ...

HVOR ER DET BARE FEDT!!!! :D

Zarsu sagde ...

Spontane cosplays, we love it QwQ
Det ser super fedt ud! Og fingrene derpå er vildt seje (synes handsker er SÅ svære at sy)!

Panda sagde ...

det er rigtigt Emma xD jeg har aldrig kunnet lide spegepælse før jeg smagte din <3 haha. Love you ~

Wooaah. er så stolt af mange af de her billeder OwO i love taking pics of you ~