onsdag den 29. december 2010

Så er året ved at være omme, og jeg er så nedern at jeg lige laver et "meme" over hvad der er sket for mig i løbet af året ;D som en lille opsamling på alle de dersens blog-indlæg.. Jeg må sige at jeg synes jeg har haft det usandsynlig godt, været glad, forholdsvis sund, oplevet meget lidt modgang og rigtig meget medgang ~

Januar:

kælkede meget
Og havde fotoshoots
Februar:
Var til mit første meet-up med J-fashion (og ikke det sidste)
Vi lavede videoer som desværre er gået tabt og i glemmekassen :C
Ellers massere af 18-års fødselsdage og jeg fik deltidsarbejde som opvasker på gastronomiske institut, fast hver torsdag.

Marts:
Kigurumis
masser af skraldning
 og elles nød jeg livet. Intet mere

April:
Sakura-festival i København
Ida boede ved mig en uge

Maj:
jeg var til SVS-con og lavede en pedobear-act med Melissa og Sugar Sugar Rune cosplay med Kristine.
Så havde jeg fødselsdag, blev 17 år, og jeg fik penge nok til at købe en stationær computer.

Kigurumi-meetup i Århus

Juni:


Endnu et herligt meet-up
Demo i København
Shoot med Sascha
Eksamener, sluttter 1.G af med okay karakterer og får sommerferie. Tager på Roskilde Festival

Juli:
Havde Melli på besøg
Meet-up IGEN! : D
Kommer hjem fra Roskilde og finder meget snart efter sammen Smølf :3 Ikke at jeg ikke havde det godt før ham, men han går ind og varmer hjertet hele tiden, og vi har snart været sammen i et halvt år n_n tog nogle dage i Sommerhus med Smølf og hele hans familie, og jeg købte et spejlrefleks-kamera.

August:

Så var der endnu en convention: Genki, og jeg optrådte med Panda og Thisted med et Neon Genesis Evangelion act.
Og så startede gymnasiet igen, og jeg blev en stor 2. G'er ;D

September:
Kita i Ålborg
deltog i mit første Kita-event hvor mig og Kristine havde lavet et Paradise Kiss-cosplay n_n vil meget gerne med næste gang.

Oktober:
var i Berlin i efterårsferien sammen med min mor, far søster og Smølf

November:
jeg gik ned 2 uger med kyssesyge, og var til J-popcon. Ingen optræden denne gang (udover J-fashion modeshow)

December:
Weekendtur til Lübeck med familien, siger op som opvasker, holder jul som alle andre og hygger derudaf ~

og selvfølgelig holdt jeg juleaften:


Jeg springer ud i det nye år sammen med stort set alle mine dejlige venner hjemme ved Smølf til en Avalon-nytårsfest som jeg har gjort de sidste par år :3 Det var været et skønt år, og jeg er ikke i tvivl om at det næste bliver ligeså awesome ^ w^)// 'cause it's cool, and it's totally AWESOME!

 ______________________________________________
You'll always my best friend

2 kommentarer:

Maria Murasaki sagde ...

*Tælle tælle* 1.. 2.. 3.. 4.. 5.
Kun fem billeder med mig? I feel unloved D8

Panda sagde ...

uuh ~ jeg kan tælle fem ting jeg var med til! BUUJAAH!! <3