torsdag den 16. december 2010

vi har et sprængt vandrør o_O;

 Søndag har jeg ordentlig råhygget med Panda. Hun kom over for at bage småkager, og vi fik også bagt en 3-4 fulde dåser brunkager :b Oh yum! 

 Udover det viste hun mig serien "Rainbow" som jeg meget gerne vil se mere til. Den handler om 7 yngre drenge (16-17 år) som holder sammen i et hårdt brutalt fængsel hvor de bliver uretfærdig behandlet. Den er meget trist og har masser af blod og vold, og er ikke noget jeg plejer at have lyst til at se. Men den viser en masse smukke venskab som fangede mig, og så er det jo mellem drenge, hvilket vil sige at de siger "jeg elsker dig" ved at give en lammer. Awesum.


Søndags-outfit:

min adventsgave:
min mor har selv lavet dem ^^
Mandag kom Kristine over og bage vaniljekranse med mig og min mor fordi hun nu måtte aflyse i lørdags :b hun introducerede mig så til en klam serie der hedder "Panty and Stocking". Den er tegnet ligesom Power-Puff pigerne, men humoren er sort og ulækker, og jeg er virkelig faldet for den på grund af de faktorer x'D Bryder mig ikke om stilen og var meget skeptisk, men efter et halvt afsnit var den tilgivet! 

Tirsdag var jeg for første gang i længere tid sammen med AK, og vi rendte rundt i byen helt til lukketid og købte julegaver, hvorefter jeg gav en kop kakao :b hygge ~ Og så hængte jeg jo ud med min macho-mand Smølf og gik fucker-tidligt i seng fordi han arbejder x')

I skolen har vi et intensivt AT-forløb den her uge om pinsekirken i spansktalende lande, og det er faktisk ret spændende :b plus at min gruppe laver kageordning så vi kan æde os tykke og fede.

Onsdagens outfit:
og så havde jeg dr. martins støvler og et sort halstørklæde på til ~
 ____________________________________________________________

you're free to leave me
but just don't decieve me
and please, believe me when I say
I love you

2 kommentarer:

Maria Murasaki sagde ...

Sprængte vandrør er roden til alt ondt! Vores sprang for en måned siden eller noget og vi har stadig min søsters møbler i stuen fordi gulvet skal fikses...

Panda sagde ...

If there's a place inside this world
Where hopes and dreams are not yet lost
We'll stand and fight against these walls
We'll fight this fight forevermore

<3 <3 <3 <3 oh god jeg elsker riainbow. det var så hyggeligt at lave s,åkager med di ^^ <3 er ked af at jeg spiste så meget af dejen dog... ^^'' tog lidt mere da du ikke kiggede. <3 he

Lækker emma er lækker <3