mandag den 20. december 2010

Næsten juleferie

Har været derhjemme med en Smølf HELE weekenden 8D nøj, det er sjældent det sker ~ det er det der med at når man bor i samme by vil man ikke være så kæreste-kedelig at man hænger ud mere end højst et døgn af gangen (og det er også lang tid siden), Plus at det er hjemme ved ham ca. 80% af tiden. So, omnomnom!
 Har fået et nyt yndlingsbillede x'3

Vi har lavet jule-konfekt med min mor ^ w^)//

og sorteret skittles

med vodka.. 
og blandet vodkaen med skittles B) Så er jeg vist klar til nytårsaften!
Vi har også fået set 2 drengerøvsfilm: G.I. Joe og Shoot Em Up! ^^ kæft de var fede begge to 8D
fede ting i G.I. Joe: 
  • masser Gadgets
  • biljagte
  • flyjagte
  • ødelæggelse af kendte monumenter
  • damer
  • lækre ninjaer (i flertal, med nærkampe)
  • flashbacks
  • en skurk som engang var god, og som man troede var død, og som derfor nu bærer nag og vil overtage verdensherredømmet (klassiker)
Alt i alt: ægte drengerøvsfilm med en fysik som er totalt umulig! 


Fede ting i Shoot 'Em Up:
  • Verdens mest hardcore hovedperson
  • med lækker dame
  • babyer
  • nok den sejeste sexscene jeg nogensinde har set (det var kombineret kamp- og sex-scene - og ikke kamp med damen)
  • gulerødder
  • seje pistoler
alt i alt: lyder ikke ligeså fed som den anden, men den har virkelig sin egen charme :3 og fed humor.

So.. Excited for christmas?! Jeg får ferie imorgen (tirsdag d. 21.), hvilket er senere end mange andre, men til gengæld har vi vist lidt ekstra i den anden ende ;b Imorgen hvor jeg får ferie fra skolen, skal jeg også have min sidste arbejdsdag på restauranten. Jeg har nemlig sagt op efter min sidste vagt her i julen, hvilket er imorgen :3 Så snart er jeg en fattig fri fugl. Boy, am I happy?

_____________________________________________________________

Don we now our gay apparel,
Fa la la, la la la, la la la. 
Troll the ancient Yule tide carol, 
Fa la la la la, la la la la.


2 kommentarer:

Zarsu sagde ...

Lyder som en hyggeligt weekend - især med det der jule-konfekt *__*

Jeg synes Shot Em Up er SÅ sjov. Næsten alle jeg kender hader den, jeg forstår ikke hvorfor - elsker at den er så latterligt overdrevet og åndssvag :'D

Sabrina sagde ...

Juuleeeeeekonfekt!!!! :D :D :D <3

Smager vodkaen af skittles????