fredag den 24. december 2010

MERRY FACKING XMAS!!

 
Så er det juleaftensdag : D indtil videre har jeg sovet længe og klædt mig pænt på. Vi skal holde jul hos min mormor, så ingen julestress til os. 

Dagens outfit: 

I tirsdags fik jeg juleferie fra Gymnasiet, og jeg havde også min sidste vagt på arbejdet NOGENSINDE! (okay, tager nok enkelte vagter næste år for at skrabe bare lidt penge ind..). Og nej, jeg er ikke blevet fyret, jeg sagde selv op. Kunne ikke lide at være der.
Det blev fejret bagefter sammen med Smølf, Thisted og Jens, hvor jeg fik en fyraftensøl, julekonfekt og en omgang massage med efterfølgende bad. Jeg var lykkelig <3

Onsdag var Panda ovre ved mig og vi så Rainbow færdig sammen, og fik også lavet Prince færdig ^^

Jeg har også leget lidt med Dokuro-parykken:

yah... Igår, lillejuleaftensdag, var jeg oppe i nordjylland hele dagen og besøge gravsteder, aflevere julegaver ved onkler, bedstemødre og fastrer og hjælpe bedstemor på plejehjemmet. 

!!GLÆDELIG JUL!! 
må i alle blive tykke og glade

1 kommentar:

Zarsu sagde ...

Awwh, du ser vildt sød ud ^-^ Synes loli er vildt nuttet til dig! (og elsker dit hår til det *-*)

Surt at du var nødt til at opsige dit job fordi du ikke kunne lide det, men hey - mere fritid 8D

Og glædelig jul til dig også~