mandag den 3. januar 2011

Happy newyear miss Sophy duck

I'll kill that cat!

Så, kom alle godt ind i det nye år? ^^ Jeg fik ihvertfald hoppet godt ind i det sammen med en masse dejlige mennesker jeg ikke havde været foruden ;D Vi endte med at være 40 mennesker til festen (tror jeg), og alle morede sig og fik alkohol indendørs. Jeg skulle have holdt igen pga. mine men fra kyssesyge, men det glemte jeg hurtigt alt om (dog har jeg det helt fint).


 
Det var Smølfs bidrag til madbordet, endnu en bacon-eksplosion!

 Jeg havde lavet kransekage, men fik aldrig et billede af den :/
 Her kan i se alkohollen som var til overs: 
Omnomnom, fest igen snart? Er nu den stolte ejer af 1½ ramme øl og en jägermeister

Alt gik ikke heeeelt som det skulle, da jeg endte med at være værtinden hvor Smølf havde drukket lidt for meget og 2 andre gik kolde så der ikke rigtig var styr på noget, men det var stadig rigtig fedt xD
 
Tusind tak for et fedt nytår allesammen!

I dag er jeg indtil videre kommet hjem fra Smølf, og så vil jeg bage nogle muffins af inspiration fra dem her:

________________________________________________________

He was a skaterboi
she said "see ya later boy"
he wasn't good enough for her

1 kommentar:

Zarsu sagde ...

Awwh, stemningsfyldte billeder :'D Ser vildt sjovt ud! Men hvorfor er Smølf's mad helt sort? XD

POST LIGE BILLEDER AF DINE CUPCAKES NÅR DE ER DONE *W*